fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

מוטו מטייל | טיול מועדון סוזוקי GSX-S פברואר 2021

מוטו מטייל | טיול מועדון סוזוקי GSX-S פברואר 2021

כתב: רון לב | צילום: ניב סבח

צפצוף קצר ומסך הטלפון מתעורר, עליו מוצגת התראה חדשה 'צורפת לקבוצה: טיול GSXS', כמה שניות לאחר מכן מגיע גם גל של תמונות. אני פותח את ההודעות ורואה תכנון רב, התלהבות, הכנות שכוללות ניקוי, שימון ובדיקת צמיגים. "אתם מוכנים למחר? יהיה לנו מזג אוויר מעולה!", מבטיחים כמה רוכבים להוטי טיול שהקורונה סגרה לתקופה ארוכה. לא לוקח לי זמן רב להבין מה קורה ואני מקבל טלפון מהמנכ"ל הנאמן שלנו שמאשר את מה שחשבתי ומורה לי לצאת לסניף עופר אבניר להביא את הג'יקסס 750 לטיול מחר. אנחנו מדברים על יום שישי גשום בטירוף, כן? הטיול של שבת אמור להיות שמשי, ככה כולם מבטיחים, אבל מנקודת המבט כרגע שום דבר לא מבטיח את זה. אני מזיז את המבט מהמסך אל החלון והגוף מסרב לקום מהמזגן והכיסא הנוח. מה לי ולעלות על חלפ"ס עכשיו? אבל בקיצור, כמו שכבר קראתם בכותרת, עליתי על חלפ"ס כמו גדול ורכבתי לכיוון הסניף.

נקודת המפגש שנקבעה ליום הטיול: תחנת דלק יקום. משאלת ליבם של הרוכבים התגשמה ומזג האוויר מצוין. אני מתקרב לתחנת הדלק והאוזניים שלי מאשרות לי שהגעתי למקום הנכון – צלילי מנוע 4 בשורה שתהודת עבודתם עוברת דרך צינורות מתכת, חלקם סבוכים ומרסנים את הצליל וחלקם פתוחים כמו עסקים לפני הקורונה – יושימורה, אקרפוביץ', ארוו, SC פורג'ק, היה שם מהכל – והכל היה נשמע נהדר, אוזנו של כל אופנוען כמעט מרגישה בבית כשהיא מתקרבת למקור הצליל, אי אפשר לטעות. האווירה טובה וחיובית, כולם נהנים לצאת מהבית ולאחוז בכידון, שיחת הכנה קצרה ויציאה מהירה לדרך, תענוג שאולי רק אופנוענים מכירים – כמה שפחות דיבורים וכמה שיותר לרכב.

לאחר רכיבה קצרה אנחנו מגיעים לנקודת העצירה הראשונה בצפון, קצת לפני בית אורן, על מנת לאסוף רוכבים נוספים, משיחות קצרות פה ושם מספרים לי שהמועדון הוקם באופן פרטי ולאחרונה נוצר קשר בין עופר אבניר, יבואנית סוזוקי, לקבוצה שכבר מונה כמעט 150 רוכבים שדוברים את אותה השפה – על חלקי אפטרמרקט, מוסכים או מערכות פליטה מומלצות. החבורה הזו נראית מגובשת ויש כמה שהפכו לחברים מעבר לרכיבה.

כניסה לבית אורן ועליה עד לכרמל פותחת בפנינו נוף מרהיב, אני רוכב די מאחור ומלפני ניתן לראות שלג בקצוות ההרים שהנוף נשטף באופנועי הסוזוקי מכל הצבעים והמינים. סגול, כחול, שחור, לבן, אדום, רק תבחרו צבע על הפלטה. התמונה הזאת כל כך יפה שהלוואי שהטכנולוגיה הייתה מעט יותר מתקדמת ונוכל לצלם עם העיניים. מעמיקים לכיוון נופי הגליל ומוביל הקבוצה דואג שנעבור כמובן בכביש אלקוש-בירנית ומשאיר מרשלים בנקודות חשובות בדרך.

מגיעים לריחניה למסעדה צ'רקסית בשם נלצ'יק שמפאת הקורונה מארחת אותנו ברחבה הסמוכה, מאכלים טעימים וייחודיים שהחך שלנו לא מכיר נפרסים על השולחן בקצב מסחרר ותוך שניות מוקמת ארוחת צהריים למופת. בזמן שכולם מתארגנים על צלחות ופורסים ציוד, רוכב אחד מיוחד מבקש מכולם להשאיר מפתחות בסוויץ' ומסדר את האופנועים באופן מופתי בחצי מעגל, מסדר ומתקן את הזוויות למען מטרה אחת – הוא מספר לי שכבר זמן מה הקבוצה מתחרה בסוזוקי תאילנד והם שולחים אחד לשני תמונות קבוצתיות. מפאת הקורונה והחשש ממזג האוויר הקבוצה לא הייתה בתפוסתה המלאה, אך הנוכחות מכובדת מאוד. תמונה קבוצתית, ארוחה טעימה וחזרה למרכז. ככה צריך להיסגר כל סוף שבוע. מחכה כבר להתראה הבאה של הצטרפות לטיול מועדון.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל