fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

אולדסקול: מקוביד-19 לספרינגטור 21'

אולדסקול: מקוביד-19 לספרינגטור 21'

אבגר שחף

קשה להתחיל להתייחס לאירוע המטורף שהתרחש בסוף השבוע האחרון, מבלי להכניס את הכל למסגרת של נגיף הקורונה – למעלה משנה שתחום מפגשי הרכב נכנע להנחיות ההתקהלות, ופעם אחר פעם, בין סגר לסגר, ניסינו ונכשלנו בהרמת מפגשים מוטוריים שיוציאו עיניים וירגיעו את הנפש. ועכשיו כשזה נכתב, אפשר להריץ קדימה למאי 2021, ישראל פוסט-קורונה, והאות נית ן- מפגש השנה של מועדון 'אולדסקול' (עיינו בכתבות קודמות כדי להבין מהו 'המותג', בה' הידיעה) הנושא את הכותרת 'ספרינגטור' וחוגג את פתיחת עונת המפגשים אחרי העונה "הגשומה" – כדי שמחוסרי גג כמוני יוכלו להגיע עם חיוך.

צריך להבין – שנה שלמה בלי מפגשים, חיבוקים או פרצופים חופשיים, עיצב חברה שלמה שמרוחקת, עם זקנים בלתי מרוסנים מתחת למסכה אבל צמאים מאוד לחגיגה מוטורית. במיקום חשאי בדרום הארץ, או שזה היה בצפון, הרחק מעין זרה ומוזרה, התקבצו למעלה מ-200 חברים וחברות עם כמות כלי רכב דומה שלא תבייש דרייב אין אמריקאי בשנות ה-50 . אבל לשם שינוי – זה לא מרכז האירוע, כמו שהאנשים הם המרכז.

מועדון אולדסקול מרכז אליו ישראלים מכל קצוות החברה שלנו, ממהנדסים ואנשי תעשייה, דרך אנשי כוחות הביטחון ועד למורי בית הספר (עמו כותב שורות אלו שסיים מרתון למידה לקראת בחינה ונסע למפגש), למעשה זה יכול להיות השכן שלך, הגברת מהמכולת או השליח שהרגע הביא לך המבורגר. כל הטוב האנושי הזה מרוכז במקום אחד, בין מכונית לאופנוע, בין מנגל חשמלי לסיבוב בשר לבין מתקן הקאות המורכב על סרן נגרר, בכל מקום נמצא חבר\ת מועדון עם סיפור מטורף בשרוול או סתם איזה שוויץ שיגרום לך לפלוט "יאאא" מתלהב.

כל האריזה הצבעונית והמדהימה הזו נארזת בחבילה קהילתית בדמות 'הערב'. כשהלילה מגיע והמנגלים כבר מתקררים מהבשרים, מועדון שלם בגילים 9-99 מתיישב לאירוע המרכזי שמתחיל בהרמת צ'ייסר מפוקפק וממשיך במשחקי חברה שמשלבים את ג'קאס הסרט הגנוז, כמה סרטוני רשת אוסטרליים מטורפים.

קשה להסביר לאדם מבחוץ את הרוח ואת ה-DNA של המועדון הזה, שחוגג עוד מעט עשור לקיומו, אבל הפסטורליות של זריחת השמש על עיירת אוהלים קטנה עם מכוניות שצצו כמו פטריות אחרי הגשם. חלוקת הפרסים (כן כן, יש קטגוריות וגביעים וספונסרים וממש הפקה מסודרת) היא הקינוח של הארוחה הממש-לא דיאטתית הזו, ובמהלכה עולים ובאים הרכבים המושקעים, הבולטים ביותר במפגש, אלו שעברו את המהפך המרשים ביותר בשנה האחרונה, הגברת הראשונה של אולדסקול ועוד ועוד קטגוריות. בסופו של דבר, אחרי שנה שלמה של יובש בתחום המוטורי, המפגש הזה הגיע כמו טיפת מתנול לאלכוהוליסט מכור.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל