fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

גלריה: אירוע הלקוחות השנתי של BMW Motorrad ישראל

גלריה: אירוע הלקוחות השנתי של BMW Motorrad ישראל

כתב: אריק רוזנבלום | צילום: תומר פדר

כמעט עשור עבר מאז הפעם הראשונה שהצטרפנו לאירוע הרכיבה השנתי של מועדון האופנועים של ב.מ.וו, ובכל שנה אנחנו מצטרפים ואפילו "רבים" מי יהיה נציג המערכת בטיול הזה. ביום שישי של סוף חודש אוקטובר, הצטיידנו מבעוד מועד בב.מ.וו R1250GS והצטרפו למאות רוכבים שעשו דרכם לנקודת המפגש.

השעה 5:30 וחושך מוחלט בשעון קיץ, אנחנו מגיעים לחניון רעים, נקודת המפגש הראשונה של המועדון בדרך ליעד הסופי מצפה רמון, איתנו כ־300 אופנועים של המותג הבווארי ו־500 רוכבים ומורכבים, ביניהם מכובדים שהוזמנו לאירוע – יורם מזרחי, משנה למנכ״ל דלק מוטורס, יוגב וייס, מנהל השיווק של דלק מוטורס, רן בוזנח מנהל חטיבת BMW Motorrad ישראל.

כל זה קורה כשהחוויה של הפסטיבל הבינלאומי BMW Motorrad Days בברלין עוד טריה במוחנו ובעכוזנו, אירוע מרשים שמקבץ את רוכבי המותג מכל העולם בשלושה ימים של תצוגות אופנועים, פעילויות רכיבה, מופעים ומסיבות. כמו שם, גם כאן, כמחצית מהאופנועים מאכסנים זוג, רוכב או רוכבת ומורכב או מורכבת, מאות אופנועים מאובזרים ומזוודים שרק מחכים להפנינג הדו-גלגלי שיתחיל להתגלגל.

כידון לכיוון דרום, ידית מצמד מתרחקת מהגריפ ואותות חשמליים מבשרים למחשב ניהול המנוע שהידית שינתה זווית במספר מעלות. עדר של בוקסרים, מלווים בטווינים מקביליים, ארבעה-בשורה, שישה-בשורה וסינגלים בודדים, R, F, S, K, G ו־C, עושים דרכם אל עבר דרום הארץ בתנועה אחידה ומופתית.

אנחנו על ה־R הבכיר, מבין הדגמים הנמכרים ביותר בכל הזמנים והנפוצים ביותר בטיול, אופנוע מיוחד שמשלב המון יכולת בחבילה אחת נוחה ונעימה, עם קפה ומאפה בבטן, שמחה בלב והעיניים עוקבות אחר הנופים המשתנים, דרך צבעי הטבע שמתחילים בפלטה קייצית מדהימה, היערות שעדיין צבועים בירוק עז ולאט מתחלפים במונוכרומטיות החלודה והממכרת של המדבר. חתיכת מדינה יש לנו, שברכיבה של פחות מ־600 ק"מ מקצה לקצה עוברים בין הרים לעמקים, בין יערות וחורשים למעיינות וחופים, מעיר סואנת למדבר דומם, יש מקומות בעולם בהם נסיעה של 600 ק"מ יכולה להתחיל ולהסתיים בתחומי אותה העיר…

כבכל שנה, היו גם שרכבו דרך השטח, אנחנו בחרנו לרכוב דרך כבישים מתפתלים ואוטוסטרדות ארוכות, כשקבוצת המתפנקים של האספלט והמתאתגרים של השטח נפגשות כולן בשיירה ארוכה אחת בכניסה לחאן ספינת המדבר.

הרוכבים והמורכבים פורקים מהאופנועים, החניון מתמלא בבימרים דוממים אחרי יום רכיבה, גם אנחנו מניחים לספינת המדבר שלנו לנוח עם בני מינה, רובם דומים לה אבל חלקם יותר נדירים, נציגים של שנות ה־80 וה־90, ועוד כמה ותיקים שנושאים בגאון לוחית אספנות. הקסדה ירדה אז אנחנו רואים הרבה חיוכים שנעים יחדיו אל עבר הבופה, לשתות ולאכול, ומשם להופעה של חברנו היקר, הרוכב וזמר-העל, אברהם טל.

פגשנו שם הרבה חברים, אחד מהם היה ה־M1000RR בגרסת 50 שנה ל־M, אותו כבר פגשנו בברלין ומאז שרכבנו עליו נישאר במחשבותינו. לזה שעמד בתצוגה כבר יש רוכש, ולמרות הביקוש הרב לגרסה המיוחדת וחשיפתו של הדור הבא, אם תהיה דרישה לעוד אחד או שניים כאלו, בדלק מוטורס יעשו מאמץ להכניס אותם כנוסעים סמויים למשלוח הבא.

כאמור, זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו מצטרפים לאירוע הזה של ב.מ.וו, וכנראה שגם בשנה הבא נריב במערכת מי ייצא לטיול, ומשנה לשנה אנחנו רואים יותר רוכבים באירוע, אך גם כמות רוכבי המותג גדלה, ומכורח המציאות כמות המשתתפים מוגבלת. השנה, מרגע שנפתחה ההרשמה בתוך כשעה התמלאה ונסגרה. האירוע השנתי של ב.מ.וו הוא חוויה אדירה, שלא נופלת מהפקות בחו"ל ומספקת ערך מוסף לרוכבי המותג, יום רכיבה שמשלב טיול מהנה ומגוון ובסופו הפנינג עם סעודה טובה והופעה לא פחות ממושלמת. אין ספק שהחזון של היצרנית לאירועי לקוחות מתורגם בצורה טובה מאוד ע"י היבואנית המקומית וההיענות היא ההוכחה לכך. ככה מייצרים קהילה. ככה שומרים על מסורת.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

הכותב היה אורח של יבואנית אופנועי ב.מ.וו לישראל.

תגובה אחת ל גלריה: אירוע הלקוחות השנתי של BMW Motorrad ישראל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל