fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

וספה ריידאוט תל אביב 2021

וספה ריידאוט תל אביב 2021

אדם בלנגה

צילום: רונן טופלברג

מועדון הווספה הישראלי הוקם בשנת 2007 ע"י אורן רזניק ואלעד מירון, באופן מפתיע המועדון נולד בכלל כהלצה של השניים שהיו החברים היחידים בו, אבל כיאה למותג שהיא ה-Vespa רוכבי הווספות הישראלים החלו להימשך למועדון כמו צרעות לדבש (או בשר) והמועדון כבר לא היה הלצה אלא מוסד של ממש. בהמשך דרכו המועדון החל לקבל את תמיכת היבואן המקומי 'עופר אבניר' עד שב-2014 התקבלה החותמת הרשמית והיצרנית פיאג'ו, אי שם באיטליה, החליטה להכיר במועדון הווספה הישראלי כמועדון הלאומי הרשמי של ישראל.

המועדון, שמורכב ממגוון רוכבים משביע רצון ומגוון וספות שעושה נחת, עוסק בשימור עניין הדור הצעיר בכלי המיוחד ובליכוד רוכבי הווספה הרבים בישראל לפעילויות המועדון – הכוללות מפגשים רבים, השקות וחשיפות של חברות חדשות וותיקות במועדון וטיולים משותפים. החברות במועדון היא ללא כל תשלום והתנאי היחיד לה הוא להיות בעלים של וספה, למרות ששמענו שמועות על "חברות של כבוד" למעריכי הכלי האייקוני. מבין כל הווספות המיוחדות, אספנות וחדישות, בולטת הווספה הוותיקה ביותר שבשנה הבאה תציין 70 שנים מאז יצאה משערי המפעל באיטליה בשנת 1952 והיא שייכת לחבר מועדון שמחזיק באוסף וספות מכובד, היא אגב, השתתפה באירוע הריידאאוט והוכיחה שגם לזקנות כמוה עוד יש מה לראות לעולם.

היה זה יום אוגוסט לוהט בתל אביב הלחה, כשמועדון הווספות קיבץ חבורה אמיצה של ווספאים ווספאיות מכל רחבי הארץ, שהגיעו לחניון תחנת הכוח רידינג לטובת המשימה החשובה: הפצת שמחה ונוסטלגיה, מהולה בניחוחות עשן דו-פעימתי וברוח שנות ה-80 הצוהלות וה-90 העליזות ברחבי העיר תל אביב. כך יצאו להם רוכבי הווספות, חמושים במנועים דו-פעימתיים ישנים ומרובעי פעימות מודרניים, מרכבים מברזל ועיצוב אלמותי לסיבוב בעיר הלבנה. לחבורה העליזה צירפנו את אדם בלנגה, חבר מערכת מוטו והחל מהשנה גם רוכב וספה בעצמו.

כך הסתובבו הווספות במחול צרעות וזמזומים, מובלים ע"י ריקשה Ape של פיאג'ו, נסעו בין רידינג ליפו, בכיכר השעון פגשו עוד אחות איטלקיה – יוקרתית מעט יותר – פרארי 488 GTB לבנה שכיבדה את השיירה בקולות מפלט רמים, משם המשיכו לטיימס סקוור של תל אביב – שדרות רוטשילד, עברו באזור אבן גבירול וכיכר רבין וסיימו את הרכיבה בגני יהושע, תחת צל העצים.

בגני יהושע חיכתה לרוכבים הפתעה ותחת הנהגתם של אורן רזניק ואלעד מירון הוכנה לווספאים והווספאיות עמדת כיבוד עם שתייה קלה וקרה, אבטיח פרוס וקר ועוגיות (לא קרות), רשימת חובה לצליחת חודשי הקיץ בחום הזה של תל אביב. על התיעוד היה אחראי כמובן רונן טופלברג, הגאון עם הצמצם שעושה פלאים עם מצלמה ועדשה, שתיעד את הרוכבים והרוכבות, המורכבים והמורכבות וכמובן את הווספות במהלך הרכיבה ובסיומו, שם גם קיבל פרוסת אבטיח על העבודה הקשה, את תוצריה תראו ממש כאן בכתבה.

עכשיו משיש לנו ווספאי מדופלם במערכת מוטו, 'נאלץ' להגיע גם לאירועים הבאים של המועדון. אבל אולי לא באוגוסט?

 

2 תגובות ל וספה ריידאוט תל אביב 2021

  1. המועדון הכי מגניב בישראל! צבעוני וססגוני!!!

    • יאל'ה יאל'ה, שמענו עליכם...מועדון, פחחח.... הגיב:

      עמיקם כמה מועדוני קטנועים יש לך בישראל כדי לערוך השוואה?
      תשובה: אפס!
      וככה זה לגבי כל ענף האופנועים בישראל = לאפס עגול.
      מי שאחראי לזה זה ההוא ממטרו מוטור, בקומבינה עם חברות הביטוח, כי פחות רוכבים זה יותר רווחים לחברות הביטוח.
      בהשוואה לחו"ל מועדון הווספות בכלל לא נכנס לקטגוריה של מועדון,
      אולי פרלמנט מצומצם של עשרה אנשים בקושי, וזה כל קח "מוצלח" שזה הולך ומצטמצם משנה לשנה,
      שנפגשים בקושי פעם בשנה, וגם זה רק לצורך קידום מכירות שמשלם עליו היבואן עופר אבניר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל