fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

מטרו משיקה את מועדון ימאהה טנרה

מטרו משיקה את מועדון ימאהה טנרה

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: ניר עמוס

מועדון רוכבי ימאהה טנרה הישראלי כבר הספיק להוציא לפועל מספר אירועים וטיולים, עם מאות רוכבים שחברים במועדון בעלי דגמי הטנרה החדשים והישנים; כעת מטרו מוטור, יבואנית מותג ימאהה לישראל התומכת במועדון מהקמתו, משיקה את המועדון מחדש באירוע חגיגי.

ביום רביעי, ה־27.07, הושק מחדש מועדון Yamaha Tenere ישראל, באולם התצוגה ימאהה TLV של היבואנית מטרו מוטור, במטרה לגבש את רוכבי הדגם סביב פעילויות של טיולים, הרצאות, ימי כיף והצטרפות למיזמים חברתיים. במהלך האירוע נחשפו הרוכבים, שכבר יצאו לטיולים יחדיו, למידע טכני אודות הדגם מפי דני אליקים, מנהל מרכז השרות 'מטרו מוטוריקה' וטיפים לרכיבה בטוחה מפיו של מנהל המועדון החדש, גיא רדר.

חברי מועדון הרכיבה קיבלו כרטיסי מועדון המקנים להם הטבות מיוחדות ברכישת ציוד ואבזור רכיבה. כל רוכב טנרה יכול להצטרף למועדון ולמגוון הפעילויות בהן ישתתפו חברי המועדון, כשבכוונת מנהלי המועדון להזמין את הרוכבים להשתתף ביוזמות חברתיות ולתרום לזולת מעבר לטיולים השותפים.

גיא רדר: אנחנו מעוניינים לצרף כמה שיותר חברים אל משפחת טנרה ולהחדיר ברוכבי המותג בישראל גאוות יחידה. המטרה היא לבנות קהילה מגובשת שתעניק להם בית. המועדון פונה לכל רוכבי הטנרה בלי יוצא מן הכלל, בין אם מדובר ברוכבים על כלים ישנים או חדשים. כל מי שרוכב על כלי עם שם המותג מזמן לקחת חלק ולהצטרף למשפחה".

"אנחנו כרגע עוסקים ביציקה של תוכן ופעילויות. הכוונה בפעילות הקבוצה מלבד היציאה לטיולים משותפים, היא להביא גם לשיפור רמת הרכיבה של הרוכבים זאת על ידי הכרות טובה יותר עם כבישי ושבילי הארץ ועם הדגם עצמו. רוכבי האדוונצ'ר הם לרוב רוכבים בשלב מתקדם בחייהם, מדובר אנשים מיושבים שמחפשים איך הם יכולים לעזור ולתרום לקהילה. לכן הקבוצה תשמח להירתם לטובת יוזמות מסוג אלו ולתרום ככל הניתן לחברה".

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובה אחת ל מטרו משיקה את מועדון ימאהה טנרה

  1. הפעילות "השותפת". וואלה. תחזור לכיתה אלף אדון כָתב.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל