fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

סיכום טיול מועדון הונדה לצפון + גלריה

סיכום טיול מועדון הונדה לצפון + גלריה

כתבה: קטי זולוטריוב     צלם: אסף "ללא" רחמים

אמש התקיים טיול סוף השנה של מועדון רוכבי הונדה, כמיטב המסורת וכבכל שנה – רכיבה משותפת לצפון. כבעלת אופנוע של הונדה בעצמי (עד לפני חודש) הקפדתי לא לפספס אף הזדמנות לצאת לטיול כזה – הנוף תמיד מובטח, החברה תמיד נעימה וארגון האירוע – ללא רבב.

נפגשנו מוקדם בבוקר, רוכבים, רוכבות ומורכבים, על כעשרות אופנועים מבית הונדה, במועדון הגולף קיסריה. הרשמה זריזה, מצטיידים בכובעים (חכמים גם בשמש), קפה, מאפה וכרי דשא מוריקים להעיר את הגוף והנפש.  צביקה כהן, מדריך הטיול, נותן דגשים לרכיבה בקבוצה, מוודאים שכולם מסונכרנים ברכיבה יחד. עוברים על סיפור דרך, מוודאים שכולם יודעים את המסלול – ונסענו.


בחלקו הראשון של הטיול התקדמנו צפונה, בדרכים המוריקות בעונה זו – מזג האוויר מושלם, קצב הרכיבה לא מהיר אך לא מעייף, בטור ארוך ומרשים של אופנועי הונדה מכל הדגמים והצבעים במעלה כביש החוף. גיחה קצרה לשבילים המיוערים בבית אורן, ומשם לכביש בשמורת אכזיב – נסיעה צמודה לחוף, ממש על קו המים – הבטיחו נופים וקיימו. שם עצרנו למנוחה ראשונה. בהונדה חושבים על הכל – מגבונים לחים ואמצעי רענון מוכנים עבורנו, לגימת מים צוננים וסקירה של צביקה על האיזור, וכולנו מוכנים להמשך הדרך.

התחנה הבאה בטיול – מצפה מונפורט. טיפסנו בזהירות לכיוון ראש הנקרה ומשם חצינו את כבישים המפותלים של הגליל העליון. יערות הצפון על נופיהם וצלילי מנועים הוכיחו את עצמם כשיקוי פלא לנפש שמחה יותר, וכך היה. ביום כזה, עד שעות הצהריים אפשר לטעות ולחשוב שמעונן בחוץ, אויר נקי, מה עוד צריך?

בפארק גורן עצרנו לקצת פירות, רענון וסקירה על האזור והמבצר.


המשכנו למקטע האחרון של המסע – כשעה וחצי רכיבה, הצצנו על גבול לבנון והדרמנו (טיפה) דרך חורפיש והשבילים ששווה להוריד הילוך בשבילם . לבסוף עצרנו לארוחת צהריים מפנקת ביותר ב- "בית שבקצה הנוף" (בעמוקה) , לסכם בינינו את חוויות הטיול ולאחל שנה טובה ורכיבות בטוחות.

ובקצרה על ה- CMX500 רבל
אחרי שכבר בחנו את הרבל, כשרק נחת בארץ, לפני מספר חודשים- הגיע הזמן למבחן האמת – טיול מועדון.
בתור אדם גבוה (1.83) , אינני חובבת בוברים וקאסטומים למיניהם, בעיקר כי אני מרגישה מקופלת עליהם בכל פעם. הונדה רבל היה מבחינתי הפתעה גדולה- גיליתי אופנוע רך, דינאמי ונוח. כמובן שהחלקים הכי מהנים במסע עם הכלי הזה הם החלקים בהם משייטים במהירות של עד 120 קמ"ש, גם בפיתולים המתונים – תענוג. לרבל יש מומנט מאוד מורגש, והגיר על ששת הילוכיו מתאים כמעט לכל סיטואציה. אבל, בטיול כמו בטיול, לפעמים רוכבים מהר יותר ויש קטעים יותר טכניים, שם לרבל (ולי) פחות נוח.
שורה תחתונה – לפנינו כלי עם המון סטייל, הן מבחינת מראה והן מבחינת סאונד ותחושת רוכב. מצאתי את עצמי מושכת המון תשומת לב מרוכבים אחרים ונראה שלא רק אני הופתעתי. בהחלט שווה.

בהזדמנות זו נודה לקבוצת מאיר, יבואנית אופנועי הונדה, ומועדון הונדה על הארגון וההזמנה. מחכים לטיול הבא!

תגובה אחת ל סיכום טיול מועדון הונדה לצפון + גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל