fbpx

HJC

יחס גורר יחס…

כתב: עודד גביש   צילום: משפחת הוואצאפ הכתומה

כאשר ראיתי לראשונה את הפרסום לגבי טיול מועדון KTM ידעתי שאני צריך להיות בו. תמיד אירועי KTM מושקעים ומדוגמים ואם אפשר לשלב זאת ברכיבה על ה-1190 R אותו בחנתי לאחרונה והתגלה כאופנוע מדהים, הרווח כפול.

הפלתי על אריק את התיק לתפור עבורי את החבילה, ואריק תפר אותה עבורי עד הפרט האחרון.

תכנית האירוע:  טיול שטח בן יומיים באזור מצפה רמון. הטיול מיועד לרוכבי השטח של KTM אינדורו ואדוונצ'ר. מובילי טיולים מנוסים, אוכל לינה ופינוקים. בסבסוד רציני של היבואן. כל הכבוד לק.ט.מ ודוגמא למתחרים.

ביום רביעי אחה"צ אספתי את האופנוע מרח' שוקן, נהניתי ממנו באותו ערב ולמחרת בבוקר קשרתי מאחור תיק גדול עם ציוד ליומיים ויצאתי דרומה על הגלגלים. רכיבה למצפה רמון, נקודת המפגש אצל יפתח דבש בחאן ארדון. מדובר במבנה תעשיה בכניסה לעיר שהוסב לאולם אירוח ענק. למקום הגיעו הרוכבים, רובם על עגלות, היו גם אופנועי אדוונצ'ר שהגיעו על עגלות. הרכיבה על הדור החדש של האדוונצ'רים של KTM כל כך מהנה שלא ברור לי איך רוכב מוותר על רכיבה כזו ועולה על עגלה. אבל זה רק אני, שמעדיף תמיד לרכב ולא לנהוג.

התאספנו כ-60 רוכבים, כולם פרקו את הכלים, את הציוד והתיקים והתחילו להתארגן לרכיבת היום הראשון, כאשר בחאן מגישים שתיה וכיבוד.

12:00 – תדריך ויציאה לשטח. התרכזנו כל הרוכבים בכניסה לציר מצוק העתקים, מראה מאד מרשים 60 אופנועי שטח של KTM מכל הסוגים והמודלים. יצאנו לרכב בקבוצה אחת גדולה בהובלת ג'וי בירן.

ב-15 ד' הראשונות עד שכולם התאפסו על האופנועים והשטח סבלנו משתי נפילות שטותיות ולא נעימות אבל אח"כ הכל זרם חלק. ג'וי הוביל את נחש האופנועים הארוך ביותר שראיתי בשטח בקצב טוב עם עצירות והסברים קצרים על המקום ונקודות תצפית יפות על המכתש. תוך כדי הרכיבה חלק מאופנועי האנדורו אתגרו את עצמם מעט יותר בירידה לסינגל המקביל, לגבי האדוונצ'ר, היום פגשנו מעברים מאתגרים בהם הופתעתי מרמת הרכיבה של הרוכבים על המפלצות הכבדות.

מרכיב לא פחות חשוב היה איחוד הרכיבה ביום הראשון בין שני עולמות השטח לאקט רכיבה משותף במטרה להעמיק את הקשר בין הרוכבים ולגבשם כחלק בלתי נפרד ואף מרכזי בהצלחת האירוע.

ירדנו למכתש במעלה נח והמשכנו בתוך המכתש, סיום יום הרכיבה הראשון היה בערב בחזרה בחאן ארדון. שם היה ערוך ומוכן לאירוח, ארוחת ערב, מוזיקה, אלכוהול והפתעה בדמות עיסוי לשחרור שרירים תפוסים לרוכבים. דיבורים אוכל ושתיה אל תוך הלילה.

למחרת השכמה לארוחת בוקר והתארגנות ליציאה ליום השני – היום הראשון היה רק חימום ליום השני הארוך והמאתגר. ביום השני יציאה לשטח בקבוצות קטנות של 10 רוכבים עם מדריכים מנוסים עם הכרת שטח מעולה.

להלן הקבוצות: "אנדורו שפויים" בהובלת גיא רדר; "אנדורו חובצים" בהובלת כרמי ושמש; "אדוונצ'רים הרפתקנים" בהובלת ערן לביא; "אדוונצ'רים שרוטים" בהובלת ג'וי בירן. בזכות הקבוצות הקטנות והחלוקה לפי יכולות הקצב, ההספק היה גבוה בהרבה. כל קבוצה יצאה למסלול שונה שמתאים לאופי הקבוצה ורכבה בהתאם.

היום עבר חלק ללא הפתעות תקלות ונפגעים. כל הקבוצות הגיעו בחזרה לחאן ארדון עד 15:00 עייפים אך מרוצים. אריזה והעמסה כשברקע כמובן כיבוד ושתיה, 16:00 – כל אחד יצא לדרכו והסתיים עוד אירוע מושקע מבית KTM.

תודה לק.ט.מ על האירוע המושקע, כיף שיש מועדון לקוחות שמרים כאלו אירועים.