fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה

תשכחו מהכל: שירותי אחסון מקיפים בסניף עופר אבניר מודיעין

תשכחו מהכל: שירותי אחסון מקיפים בסניף עופר אבניר מודיעין

מערכת מוטו

צילום: רונן טופלברג

בקיץ האחרון השיקה עופר אבניר את מרכז השטח שלה במודיעין, המעניק חוויה מלאה לרוכבי השטח והכביש, ומציע שירותים ייחודים למגוון רוכבי השטח. מסניף ייעודי של אבזור רכיבה, מכירות כלים חדשים ומחלקת טרייד אין, צמוד דקות ספורות לשטח, המאפשר בחינה ורכיבות מבחן בשטח בכל שעות פעילות הסניף.

לקראת פתיחת עונת הרכיבה, משיקה עופר אבניר את השלב השני בפרויקט, עם תחילת השיווק של שירות אחסון אופנועים. לראשונה תוצע חבילה משלימה עבור רוכבי השטח, המאפשרת לרוכבים שאין להם חניה בביתם לאחסן את האופנוע במקום קבוע ובמחיר נוח. רוכבי שטח יוכלו החל מהשבוע לקנות לעצמם מתחם אחסון לאופנוע שברשותם. כעת מוצעת הרשמה מוקדמת לשירות האחסון שיפתח בחודש הבא. מחיר חבילת האחסון עומד על 690 ש"ח, חודש ראשון חינם לנרשמים עד סוף שנת 2018

מתחם האחסון צפוי להיות פתוח 7 ימים בשבוע בהתאם לשעות פתיחת הסניף ובשעות נוחות בסופ"ש. חבילת האחסון כוללת מקום חנייה לאופנוע, עם ביטוח, אזור הלבשה, מקלחת, לוקר אישי ועמדת שטיפת אופנועים בו יכול הרוכב לנקות את האופנוע. שירותי האחסנה פתוחים לכל בעלי האופנועים ללא קשר למותג האופנוע. לקוח יוכל לאסוף את האופנוע בשעות פעילות מרכז האחסנה (שבעה ימים בשבוע) ויוכל ליידע את הסניף כך שברגע שיגיע, צוות הסניף ידאג מבעוד מועד, להכין עבורו את הכלי ולהוציא אותו מהאחסון לקראת רכיבה. בסוף הרכיבה הלקוח יכול להחזיר את הכלי, לשטוף אותו במקום ייעודי ולאחסן אותו. לנוחות הרוכבים יעמדו לוקרים אישיים, מקלחות וחדרי הלבשה על מנת שיוכלו לצאת מהסניף, היישר ליום העבודה או למשפחה מבלי לבזבז זמן מיותר. במסגרת השירות, כל לקוח שרכש את המנוי יקבל אפשרות לרכוש חבילות אבזור מותאמות לצרכיו במחירים מיוחדים.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל