fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

מדור פרסומי: אם.וי אגוסטה ברוטאלה 800 – הכי יפה, הכי מיוחד

מדור פרסומי: אם.וי אגוסטה ברוטאלה 800 – הכי יפה, הכי מיוחד
אופנועי העירום פופולאריים מאוד בשנים האחרונות. יותר ויותר אופנוענים מבקשים אופנוע חשוף בלי מעטה פלסטיק המסתיר את חלקי המתכת והטכנולוגיה, אופנוע שמראה את כול מה שיש לו, עם נשמה. אופנוע יפה, אישי ומיוחד, כזה שמסובב ראשים גם כשהוא חונה. 

בתוך המבחר הגדול של אופנועי עירום בעולם מתבלטת מעל כולם חברת אם.וי אגוסטה האיטלקית המיתולוגית עם היסטוריה מפוארת כמותה אין לאף יצרן אופנועים אחר. הברוטאלה, מותג אופנועי העירום המהולל של אם.וי אגוסטה מזה 15 שנה, מוכיח כי אם. וי אגוסטה יודעת לשלב טוב יותר מכול יצרן אחר את הטכנולוגיה והביצועים – עם אמנות פיסול האופנועים ברמה הגבוהה ביותר בעולם. לא בכדי מופיע הכיתוב "אמנות האופנוע" בצמוד לשמה של אם.ו אגוסטה, כול אופנוע היוצא את מפעל הבוטיק של אם.וי בוארזה עוצר נשימה, וזה ממש לא משנה אם אתה רוכב או סתם מסתכל. בנוסף כול אם.וי אך במיוחד הברוטאלה, מספק לבעליו את הרצון האולטימטיבי של כול אופנוען: שהאופנוע שלו יהיה מיוחד, אישי, לא כמו כול העדר.

כדי להבין מדוע מובילה אם. וי אגוסטה את אופנועי העירום כיום יש לחזור 15 שנה אחורה, לשנת 2000, השנה בה הציגה אם.וי אגוסטה לראשונה את משפחת הברוטאלה וכבר אז נסחה מחדש את כללי אופנועי העירום. "יצירת אמנות או אופנוע" תהו עיתונאים וצופים שבהו שעות באופנוע היפייפה, שהציב רף חדש וגבוה אפילו לעיצוב האופנועים האיטלקי המוביל את יצרני העולם. הברוטאלה כבר מיומו הראשון לפני 15 שנה משדר אנרגיות ומייצר תחושות עזות עוד לפני שמתניעים אותו בכלל, הרבה יותר מעוד אופנוע – כמתבקש מאופנוע שעיצב מאסימו טאמבוריני ז"ל, גדול מעצבי האופנועים בכול הזמנים.

עם השנים נוספו לברוטאלה המקורי עוד ועוד גרסאות, עד שב-2013 הופיע הברוטאלה 800, עם מנוע השלושה צילינדרים המתקדם המשלב ביצועים מעולים עם משקל נמוך וחיסכון בדלק. דגם זה  נחשב לברוטאלה היפה מכולם, במיוחד בגרסאות RR (עם חישוקי שפיצים מטורפים) וכמובן הדראגסטר שקוטף עיצוב ברחבי העולם.

מה עושה את הברוטאלה 800 למלך אופנועי העירום, אופנוע הנמצא בבירור בליגה אחרת? אם קודם תיארנו את אם.וי אגוסטה כחברה המשלבת באופן הטוב ביותר טכנולוגיה, ביצועים והנדסה עם עיצוב ותחושות – הרי זה בדיוק סוד הקסם של הברוטאלה 800. 

מאחר ומראהו של הברוטאלה עוצר נשימה וכול אחד יכול לראות שזה מהאופנועים היפים ביותר בעולם, נתחיל דווקא מהטכנולוגיה. מנוע השלושה צילינדרים המתקדם והחזק מספק 125 כוח סוס, יותר מכול מתחרה בקטגוריה בנפח דומה, למנוע שלושה צילינדרים יתרון מכריע על מנוע שני צילינדרים שכן הוא משלב ביצועים טובים יותר עם חלקות פעולה ויכולת לנצל את המנוע לדחף יעיל בהרבה. הרמה הטכנולוגית של אם.וי אגוסטה אף הביאה את החברה לצייד את המנוע בגל ארכובה המסתובב בניגוד לכיוון הנסיעה ובכך שיפור משמעותי של יכולת שינויי הכיוון בברוטאלה 800 שכן בעיית התנע הגורמת לאופנוע לרצות להמשיך ישר בסיבובים – קטנה משמעותית. במקביל לכוח המנוע המשמעותי נהנה הברוטאלה ממשקל הנמוך ביותר לאופנוע עירום בנפח דומה, 167 קילו בלבד, מה שמבטיח דינמיות מעולה, זריזות, חדות, וכמובן בטיחות שכן התגובות כולל הבלימה מהירות בהרבה עם משקל נמוך. השילדה היחודית של אם.ו אגוסטה משלבת את יתרונות מסבך צינורות הפלדה עם לוחות אלומיניום, המתלים מתכווננים ומבטיחים שילוב של אחיזת כביש מצוינת והיזון חוזר, עם יכולת ספיגה ונוחות. וכאילו אין די בכך הברוטאלה 800 מצויד בחבילת אלקטרוניקה ללא תחרות המבטיחה כי מירב כוח המנוע אכן יגיע לכביש וינוצל לתנועה היעילה ביותר במגוון תנאי כביש. בנוסף ליכולת לבחור בין מספר מצבי כוח בהתאם לאחיזה שמספק האספלט, מצויד הברוטאלה 800 במצערת אלטרונית "רכב-על-חוט" המבטיחה כי פקודות יד ימין של הרוכב יתורגמו במהירות האור לביצועי מנוע הטובים ביותר, בקרת האחיזה מבטיחה כי הגלגל האחורי לא יחליק תחת כוח במידה ואין אחיזה מספקת ובכך משפר מאוד את היציבות ומעלה מאוד את רמת הבטיחות.

והעיצוב, איך שהברוטאלה נראה… אמנות. סטייל ללא תחרות שיסובב ראשים עוד בטרם יתחיל לנוע. קווים חדים המשתלבים מעולה ושילוב מושלם של חומרים וזוויות עם חללים ואוויר נקי, גרפיקה וצבעים מדהימים, כמו השילדה האדומה של הברוטאלה 800. הממדים הקטנים מכים בעין מייד, המכלולים המכאניים החשופים ובראשם המנוע עם שלושת האגזוזים המקובצים למטה שאי אפשר לפספס, הכול בברוטאלה 800 גלוי וחשוף. משלימים את המראה החישוקים המדהימים, מיכל דלק מחוטב המשלב מירב קיבולת עם מינימום ממדים, חלק קדמי קרבי עם תאורה ייחודית ומגן סטייליסטי.

יחד עם שתי הגרסאות הנוספות במשפחה, RR ודראגסטר, מספק ברוטאלה 800 של אם.וי אגוסטה חוויית אופנוענות ייחודית ללא תחרות עם ערך מוסף של עיצוב אמנותי ומרגש, פשוט אין דברים כאלה – תרתי משמע.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל