fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

מדור פרסומי: איזה אופנוע אקזוטי
ניתן לקנות בישראל ב-89,900?

מדור פרסומי: איזה אופנוע אקזוטי   ניתן לקנות בישראל ב-89,900?

צילום: יצרן

— כתבה פרסומית —

אם.וי אגוסטה בפחות מ-90,000 שקל?! בישראל?!! קשה להאמין, למעשה עד לפני מספר שנים גם בסכום כפול מזה לא ניתן היה לקנות אף אחד מדגמי היוקרה של אם.וי אגוסטה, בוודאי בישראל. והנה כיום ניתן אף ניתן לרכוש אופנוע על של אם.וי אגוסטה בישראל במחיר של 89,900 שקל –  מדובר בלא אחר מאשר דגם העירום האקזוטי הביצועיסט והיפיוף ברוטאלה 675. 

אתם מבינים? ברוטאלה של אם.וי אגוסטה במחיר דומה לזה של ימאהה טי מקס… עם כל הכבוד כזכור קטנוע… 

לא רק טי מקס – אין בארץ אופנוע במחיר כזה ואפילו לא קרוב המתחרה במה שיש לברוטאלה 675 להציע: אסתטיקה המובילה בעולם, ממש פסל אמנותי של אופנוע מושלם מבחינת פרופורציות , חיטובים וקימורים; האם תמצאו משהו מזה באופנוע המעוצב במזרח כמו ימאהה MT או קאוואסאקי Z? האם מבחינת אישיות, ייחודיות, ריגוש ונשמה אפשר בכלל להשוות בין הברוטאלה, מלך דגמי הספורט עירום, לאופנוע אסייתי או לקטנוע יפני?? וזאת כאמור במחיר מצחיק של 89,900 שקל, מחירו של ברוטאלה 675 כיום בישראל. במקביל דגמים איטלקים מתחרים של דוקאטי או אפריליה עולים הרבה יותר מאשר האם.וי ברוטאלה 675, וגם הם לא מתקרבים לאיכות החבילה הכוללת של הברוטאלה.

בנוסף מציע הברוטאלה חבילת טכנולוגיה ללא תחרות עם מנוע שלושה צילינדרים עוצמתי עם 110 כוח סוס, המאפשר ליהנות מכל העולמות, כוח אדיר כבר בסל"ד נמוך עם זינוק ללא תחרות, מומנט מעולה ל"רול און" ללא החלפות הילוכים מעיקות לתאוצות בכביש המהיר ועקיפות, וכמובן כוח מרגש בסל"ד גבוה. 

אף אחד מהמתחרים אינו נהנה מכל העולמות כמו מנוע השלושה צילינדרים של אם.וי, לא השני צילינדרים של אפריליה או דוקאטי ולא הארבעה צילינדרים של היפנים. המנוע של הברוטאלה מציע חידושים כמו גל ארכובה הסובב בכיוון הפוך לתנועה ובכך תורם לזריזות ללא תחרות; במקביל חבילת האלקטרוניקה של הברוטאלה 675 מבטיחה את הנצילות המושלמת של הכוח בהתאם לאחיזה שמספקים הצמיגים, עם מצערת אלקטרונית, בורר למצבי כוח וכמובן מערכת בקרת אחיזה הדואגת כי הצמיג האחורי לעולם לא יפרפר גם כשאתה פותח את המצערת בחזקה ובכך מושגת יציבות מושלמת גם תחת תאוצה; הברוטאלה 675 אף מצויד בקוויק שיפטר להעברת הילוכים ללא מצמד, מה שכמעט ולא קיים אצל יצרנים אחרים. וכשצריך לבלום מצויד הברוטלאה 675 במערכת ABS אלקטרונית הדואגת כי הגלגל הקדמי לא ינעל ויספק היגוי יעיל גם תחת מצבי בלימה חריפים של הגלגל הקדמי.

הברוטאלה מציע התנהגות כביש ללא תחרות, בזכות השילדה הייחודית של אם.וי המשלבת צינורות פלדה עם לוחות אלומיניום, בזכות משקל זעום של 167 קילו בלבד ובסיס גלגלים זעיר של 1,380 מ"מ, הברוטאלה 675 הוא אופנוע שמסתובב ממש "אינטואיטיבי" כלומר רק חשבת לשנות כיוון והברוטאלה כבר עשה את זה. לשם השוואה, ימאהה MT09 שוקל לפחות 12 קילוגרם יותר מהברוטאלה 675 ובסיס הגלגלים שלו ארוך בלא פחות מ-60 מ"מ.

שורה תחתונה: במחיר של 89,900 שקל האם.וי אגוסטה 675 מספק תמורה ללא תחרות, יצירת אמנות איטלקית עם טכנולוגיה של מוטו GP ואמינות יפנית, וכמובן אפשרות לאחריות של 4 שנים בישראל.

לפרטים נוספים ותאום רכיבת מבחן

— כתבה פרסומית —

גלריה

3 תגובות ל מדור פרסומי: איזה אופנוע אקזוטי
ניתן לקנות בישראל ב-89,900?

  1. ולי יש כסף לרכוש את הג'ק מרוצים בלבד.
    גם התחלה לא?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל