fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

מדור פרסומי: Sherco החתימה את פיליפס האוסטרלי

מדור פרסומי: Sherco החתימה את פיליפס האוסטרלי

צילום: יח"צ

— מדור פרסומי —

קבוצת HM מוטורס יבואנית Sherco  בישראל מעדכנת היום על הצטרפותו של מתיו פיליפס האוסטרלי, אחד מאלופי העולם הצעירים ביותר באליפות אנדורו, לצוות מירוצי Sherco. מתיו פיליפס שכבר בגיל 22 זכה בשתי אליפויות עולם מאז הגעתו לזירת מרוצי אנדורו העולמיים, ייתמך על ידי צוות CH Racing, לצד הרוכב הספרדי המוביל  
Santolino Lorenzo.

בעונת המרוצים 2016, מתיו ישתתף באליפות העולם אנדורו, כאשר הוא יתמודד במרוצי קידום המכירות מסביב לעולם כשהוא רכוב על גבי  Sherco   450 SEF-R.

מתיו פיליפס: "אני מאוד שמח להצטרף לחברת Sherco ולהשתתף באליפות עם  team racing CH , שבזכותו לפני שנים אחדות נחשפתי לאליפות העולם באנדורו. זה ממש נהדר לרכוב על אופנוע חדש. הופתעתי מהאופנוע שקיבלתי לטובת המרוץ, הוא מאוד נוח ואני יותר מנרגש לחזור להתחרות".

מחברת  SHERCOהעולמית נמסר: "חשוב לנו לשמור על עדכניות , להצעיר את כוח העבודה שלנו ולשלב צעירים בצוות שלנו. הצעירים הם העתיד ומתיו, שכבר זכה בשתי אליפויות העולם, יתרום לבינלאומיות של המותג Sherco , בדגש על מדינות שבהן אנו נמצאים בשלבי התפתחות והתרחבות עסקית".
 
על קבוצת HM מוטורס יבואנית Sherco בישראל: הקבוצה נוסדה בשנת 2009 מתוך תשוקה אישית גדולה של בעלי החברה לאופנועי שטח ולרכיבת שטח. החברה שהחלה את דרכה כזכיינית של חברת,HM  MOTO מאיטליה אשר עסקה בייצור ובשיווק של אופנועי השטח של חברת הונדה באירופה. בין השנים 2009-2011 הרחיבה החברה את פעילות היבוא שלה והחלה לעסוק ביבוא אופנועי כביש מתוצרת  SKYTEAM, קטנועי  AEON, LML, אופנועים דו שימושיים מתוצרת  AJP וטרקטורוני AEON.

במסגרת התרחבות עסקית של החברה בשנת 2013, החלה החברה לייבא את מותג אופנועי השטח המדובר SHERCO ואת מותג היוקרה  MV AGUSTA. במהלך שנת 2015 העתיקה החברה את פעילותה מהמרכז לאזור התעשייה גרנות על מנת למקסם את שירות הלקוחות של החברה. כיום שוכנת קבוצת HM  מוטורס במתחם גדול ומודרני הכולל מחסנים, אולם תצוגה, משרדים ובקרוב יכלול גם מחסן רישוי ומרכז שרות מרכזי לכלל מותגי החברה.
— מדור פרסומי —

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל