fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מדור פרסומי: אם.וי אגוסטה ברוטאלה 800 החדש בישראל – הטוב מכול העולמות

מדור פרסומי: אם.וי אגוסטה ברוטאלה 800 החדש בישראל – הטוב מכול העולמות

צילום: יצרן

— מדור פרסומי —


שוק אופנועי הנייקד בישראל עומד לעבור בשבועות הקרובים טלטלה, עם הגעתו לארץ של אם.וי אגוסטה ברוטאלה 800 החדש לחלוטין לשנת 2016. במחיר נמוך של 110,000 שקל, מחיר חסר תקדים לאופנוע אקזוטי, יזכו הרוכשים המאושרים לדגם פורץ דרך בשוק הנייקד. מדוע בעצם? מפני שהברוטאלה 800 החדש מצליח לשמר את האיכויות שעשו אותו לנייקד הטוב בעולם מאז הצגת סדרת הברוטאלה האגדתית של אם.וי לפני 15 שנה ובראשן עיצוב, סקס אפיל, הגנבה וסטייל, אסתטיקה, ביצועים וריגוש – ובמקביל להציע לרוכש איכויות חדשות העושות את הברוטאלה 800 החדש להרבה יותר שימושי  לצרכי העולם היום יומי:


זה מתחיל ממנוע השלושה צילינדרים הייחודי של אם.וי אגוסטה עם שילוב ללא תחרות של דחף בסל"ד נמוך – עם הספק על בסל"ד גבוה ובין לבין כוח לתאוצות ביניים שאינו דורש הורדות הילוכים, לרגל התקנתו בברוטאלה 800 החדש תוכנן מנוע השלושה צילינדרים הנפלא הזה לגמרי מחדש וכעת המנוע של הברוטאלה 800 החדש מכוון לעולם האמיתי, עם כוח מיידי כבר בשחרור הקלאץ', זינוקים ברמזור מעולם לא היו קלים ומהירים כל כך, האופנוע זורם הודות להגדלה משמעותית של המומנט ב-25% יחסית לדגם הקודם והורדת הסל"ד בו מתקבל שיא המומנט ל-7,600 סל"ד, כעת מדובר בכ-8.5 קג"מ עוצמתיים הדוחפים את הברוטאלה חזק קדימה ללא צורך בהורדת הילוכים או החלקת קלאץ'; במקביל נהנה הברוטאלה החדש מהספק מרבי של 116 כוח סוס כשגם כאן ירדה תקרת הסל"ד ל-11,500 לטובת דחף מהיר ומיידי ללא צורך בהורדות הילוכים.

יחד עם המנוע החדש והיעיל תוכננה תנוחת הרכיבה מחדש כדי שתהיה יעילה ונוחה לאורך זמן, התפעול ידידותי יותר, השיפורים מביאים לחיסכון אדיר בדלק, להגדלה משמעותית של מרווחי הטיפולים לטיפול כול 15,000 קילומטר (!) וכמובן אותו מחיר רכישה אטרקטיבי מאי פעם. אם מוסיפים את חבילת האלקטרוניקה המתקדמת בעולם התורמת גם לרמת הבטיחות הגבוהה מאוד של הברוטאלה 800 החדש הרי המסקנה הבלתי נמנעת היא שהברוטאלה 800 החדש הוא ביתר שאת הנייקד הטוב והנכון בעולם, בוודאי הדגם המוצלח ביותר מאז נולדה סדרת הברוטאלה האגדתית של אם.וי כאמור לפני 15 שנה.

השילדה אף היא הותאמה ליתר שימושיות, ידידותיות ובטיחות, כאשר בסיס הגלגלים הוארך ל-1,400 מ"מ מה שהופך את הברוטאלה 800 החדש ליציב יותר, אך ללא פגיעה כלשהי בזריזות המדהימה של הדגם. מתלים ארוכי מהלך תורמים אף הם לנוחות ועבירות בתנאים שונים בעיר, כאשר מלפנים קיבל הדגם מזלג הפוך 43 מ"מ מאסיבי.

מערכות האלקטרוניקה המתקדמות של אם.וי מותקנות בברוטאלה 800 החדש ומספקות שילוב של ביצועים יעילים במקסימום עם העלאת רמת הבטיחות באופן משמעותי. זאת באמצעות שליטה על ארבע מפות מנוע שונות כדי להתאים את כוח המנוע לרמת האחיזה באותו זמן, למשל מפת "גשם" תמנע פרפור גלגל אחורי כתוצאה מעודף כוח, לחלופין מפת "ספורט" משחררת את מלוא הביצועים; בנוסף מערכת בקרת אחיזה בעלת 8 מצבי התערבות מוודאת כי הגלגל האחורי לא יחליק תחת כוח המנוע ובכך מעלה את רמת היציבות והבטיחות. האלקטרוניקה הולכת אף עוד צעד והברוטאלה 800 החדש מצויד בקוויק שיפטר המאפשר העלאת והורדת הילוכים ללא תפעול מנוף המצמד, לצרכי תאוצות חלקות ובלימות נכונות יותר לתוך פניות. 

חבילת הבטיחות של הברוטאלה 800 החדש מושלמת עם מערכת בלמים מקצועית כולל קליפרים קדמיים מעולם מירוצי האופנועים ומערכת ABS מתקדמת המאפשרת בלימה חזקה ביותר במרחקים קצרים – ללא סכנת נעילת גלגל קדמי.


ולסיום אין אלא לציין את היבואן החזק והאמין, קבוצת HM Moto ישראל, עם מרכז שיווק ושירות חדיש בהיקף ומקצועיות ללא תחרות, המספק בשיתוף היצרן אם.וי אגוסטה אפשרות לתקופת אחריות חסרת תקדים של ארבע שנים לכול אופנועי אם.וי אגוסטה הנמכרים בישראל ובהם כמובן גם הברוטאלה 800 החדש.


— מדור פרסומי —

גלריה

תגובה אחת ל מדור פרסומי: אם.וי אגוסטה ברוטאלה 800 החדש בישראל – הטוב מכול העולמות

  1. זה פשוט יותר מיפה. אופנוע מדהים. יופי איטלקי יוצא מגדר הרגיל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל