fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מדור פרסומי: DL650XT מסכם שנה של הצלחה

מדור פרסומי: DL650XT מסכם שנה של הצלחה

צילום: יצרן

שנה בדיוק חלפה מאז הושק בפברואר 2015 דגם השטח הגרזני של הוי-סטרום 650. בחרנו לרגל המאורע לרכב רחוק עד דרום אפריקה ותקראו מה יש לבוחני השטח ולמטיילים להגיד בתום שנה לכלי הייחודי של סוזוקי: תחת הכותרת "כשאתה רוצה להיות רציני" מפרט אתר IOL המקומי ביוהנסבורג כי סוזוקי השיקה דגם עם יומרות שטח אמיתיות. "בדיוק כמו שהג'יפ הקטן של סוזוקי, הג'ימי, הוכיח שאתה לא צריך מנוע V8 כדי להגיע למקומות רחוקים (ואולי הפוך…) – כך גם הסוזוקי וי סטרום 650- XT  עם הביצועים הנדרשים בדיוק וללא הגזמות כדי לרדת מהאספלט הסלול. גלגלי "19 מקדימה ו-"17 מאחור על חישוקים בעיצוב מיוחד המאפשר צמיגי טיובלס, עם מיתלים ארוכי מהלך הניתנים לכיוון בשני הצדדים. ובאשר לעיצוב מזכיר האתר כי "המקור" המפורסם בו מתהדרים יצרנים רבים היום לכלי האדוונצ'ר שלהם מקורו למעשה באופנוע הסוזוקי 800 של רוכב הדקאר האגדי גאסטון גארייר, וב-DL650XT אף משמש המקור כחלק מעיצוב החזית המשלב מראה ופונקציונאליות שכן הוא מתעל את האוויר ישירות למצנן. "תאורת ההלוגן פשוט מושלמת" משבחים הדרא"פ, המשקף המתכוון לשלושה מצבים בטווח מרשים של יותר מ-4 ס"מ ולוח השעונים מספק שפע מידע אותו אתה משיג בגלגול מתג יעודי על כידון שמאל כך שאינך צריך להוריד יד מהכידון.

גלריה

2 תגובות ל מדור פרסומי: DL650XT מסכם שנה של הצלחה

  1. המנועים של סוזוקי הם נכון להיום הכי אמינים והכי טובים למשתמש.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל