fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

מדור פרסומי: עופר אבניר מסירות אוגוסט 2016

מדור פרסומי: עופר אבניר מסירות אוגוסט 2016

צילום: יצרן

השוק הדו גלגלי ממשיך את מגמת הגידול ומראה צמיחה של כ- 7.5% בשמונה חודשי פעילות (כל הנתונים המפורסמים הינם חלקיים לאור העובדה שנתוני חודש אוגוסט אינם סופיים אלא נסגרים במחצית החודש. סביר להניח כי בסיכום ינואר אוגוסט מלא, השוק צמח בכ- 8.5%). מגמת התחזקות אופנועי הביניים ממשיכה, כמו גם התחזקות הקטנועים בנפח ביניים, אשר מוכיחים כי לקוחות הפריפריה מבינים את הפתרון בשימוש רכב דו גלגלי בכניסה לערים הגדולות עם הצפיפות התחבורתית ובראשן תל אביב.
באבניר גם מאמינים שהוזלת מס הקניה על דגמי דו גלגלי בנפח של עד 125 סמ"ק תגרום לשוק להמשיך את הגידול בחודשים הקרבים. זאת גם בנוסף ליציאת התקנה של אפשרות לימוד נהיגה לרישיון A1 קטנוע אוטומטי – אשר תעודד לקוחות חדשים להיכנס לשוק הדו גלגלי.
(כל הנתונים המפורסמים הינם חלקיים ומתבססים על הזמנת לקוחות, לאור העובדה שנתוני חודש אוגוסט אינם סופיים אלא נסגרים במחצית החודש).
מותג KYMCO – עלייה של כ-15% בהשוואה לחודש המקביל בשנה שעברה, כשלהיט המכירות ה- Movie 125 שומר על מעמדו כדגם הדו גלגלי הנמכר ביותר בישראל. הגידול מרשים עוד יותר כאשר זוכרים שחודש אוגוסט שעבר היה חודש מכירות חזק לאור העובדה שאז החלו עבודות הרכבת הקלה.       
התפוצצות במותג סוזוקי עם גידול של למעלה מ- 200% עם יותר מ- 70 כלים שנמכרו לעומת 28 כלים שנמכרו בחודש אוגוסט שנה שעברה. עיקר הגידול נובע ממכירות של דגמי הנייקד בנפחי הביניים כגון דגם ה- GSR 750 ABS הפופולארי ודגמי הכביש שטח הדו שימושיים עם ה DR Z400 –ו-DR 650 SE . הקפיצה האדירה במכירות שוב ממחישה את התחזקות פלח האופנועים בשוק הדוד גלגלי בישראל.
מותג פיאג׳ו מציג גידול של כ- 25% במכירות בהשוואה לאוגוסט שנה שעברה. עיקר הגידול נובע מהתחזקות הזמנות לקוחות של הדגם הפופולארי  XEVO 250
מסירות מותג השטח הוסקוורנה נמצאים בגידול של כ-30% מתחילת השנה וזאת למרות שמדובר במסירות בחודש החם ביותר של השנה בו ממעטים ברכיבות שטח. מרשים עוד יותר העובדה שאת הגידול השיגו דגמי 2016 של הוסקוורנה שבימים אלו התחלפו בדגמי 2017. 

3 תגובות ל מדור פרסומי: עופר אבניר מסירות אוגוסט 2016

  1. תתעוררו, לא ראינו שום שינוי מהותי בענף, על הכביש תכלס אין כלים חדשים, הכל יקר מאוד בהשוואה לשכנים ולחו"ל.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל