fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט – ראלי300
קוב kove מתחת לשורת menu
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
קריסטלינו קובית צד xi
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
פוני pny באנר קוביה צידי
מידלנד שחורי 140 על 70
v12 באנר צידי
אלבר טריומף קוביה עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
שרקו
voge מוטו24 באנר r-125
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
HJC
אודי דגן 140 על 70

מדור פרסומי: סוזוקי SV650 מוגבל רישיון A1, החל מ- 47,950 שקל

מדור פרסומי: סוזוקי SV650 מוגבל רישיון A1, החל מ- 47,950 שקל

צילום: אדם בלנגה

— ידיעה פרסומית —

קבוצת "עופר-אבניר", יבואנית אופנועי סוזוקי לישראל, מרחיבה את ליין אופנועי הנייקד של סוזוקי היפנית, ומודיעה על תחילת הייבוא של ה-SV650 UA, המתאים לבעלי רישיון A1, הגרסה החדשה תשלים את ההיצע בכך שתפנה גם לבעלי דרגת הרישיון האמצעית. הדגם החדש זכה למחיר של 47,950 ₪ (כולל מע"מ וללא אגרות רישוי) שהם 49,000 שקלים בלבד "על הכביש".

הסוזוקי SV650 UA מצויד במנוע ה-V-Twin הוותיק של היצרנית בנפח 650 סמ"ק המיוצר בעקביות מאז 1999, ויותר מ-410,000 יחידות ממנו נמכרו ברחבי העולם (בגרסאות ה-SV וה-DL). דבר המבטיח אמינות מוחלטת וחפה מתקלות. העדכונים למנוע, שכללו החלפה של 60 חלקי מנוע, התאימו את המנוע לדרישות ה-Euro4 ואת ההספק ל-47 כ"ס, כנדרש בעבור קטגורית רישיון A1. צריכת הדלק שופרה משמעותית ועומדת על 26 ק"מ לליטר, דבר המעניק טווח פוטנציאלי של 360 ק"מ בין תדלוקים והופך את ה- SV החדש לחסכוני בקטגוריה (ל-SV650 מיכל דלק בנפח 13.8 ליטרים).

בהמשך לדרישות הרוכבים בקטגוריה, עוצב האופנוע מחדש לכל אורכו. מכל הדלק הוצר ב-6.5 ס"מ (לעומת גרסת הגלדיוס הקודמת), והמושב הוצר בנקודת המפגש עם מכל הדלק ב-3 ס"מ. יחד עם גובה המושב הנמוך בקטגוריה (785 מ"מ), והורדת 8 ק"ג מהדגם הקודם (ל-197 ק"ג) הופך הסוזוקי SV650 UA לאחד האופנועים שהכי קל לרכוב עליהם בזכות הפרופיל הצר, ולאחד מהאופנועים המשרים ביטחון בתחום בזכות גובה מושב המאפשר גם לרוכב בגובה 160 ס"מ, להגיע בבטחה עם כפות הרגליים, לקרקע.

כתמיכה נוספת לרוכב, הסוזוקי SV650 UA מגיע מצויד עם מערכות אלקטרוניות לבטיחות ונוחות. הדגם מצויד כסטנדרט במערכת ABS מתוצרת Nissin למניעת נעילת גלגלים בעת בלימה, במערכת LRA (ר"ת Low RPM Assist), המעלה מעט את הסל"ד בהתנהלות במהירות נמוכה, ובכך מונעת כיבוי המנוע כשהסל"ד נמוך מדי. ה-SV650 UA  מצויד גם במערכת ה-Easy Start, שתגיע ב- 2017 כסטנדרט בכל אופנועי סוזוקי, והופכת את התנעת האופנוע לחסרת מאמץ.
— ידיעה פרסומית —

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל פורצה125 – יוני25