fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן

מדור פרסומי: מוטוקרוס הונדה מקצועיים לילדים

מדור פרסומי: מוטוקרוס הונדה מקצועיים לילדים

צילום: יח"צ

— ידיעה פרסומית —

כחלק ממטרתה לטפח את תרבות הספורט המוטורי בישראל החלה הונדה לשווק את סדרת אופנועי המוטוקרוס המקצועיים והמתקדמים בעולם מדגם ה- CRF הפופולארי גם לילדים במחירי השקה מיוחדים

"מאיר", חברה למכוניות ומשאיות בע"מ, יבואנית אופנועי הענקית היפנית "הונדה" לישראל, החלה לייבא באופן בלעדי את דגמי אופנועי השטח הפופולאריים מסדרת CRF בגרסה המותאמת לילדים. 

רוכבי דו גלגלי המכורים לעולם השטח, בדרך כלל "מדביקים" את כל שאר הבית באהבתם לרכיבה השבועית בחולות ובבוץ שבשטח. מעתה, גם הילדים (מגיל 11), יכולים להצטרף לרכיבה השבועית ולרכוב על אופנועי השטח האיכותיים של הונדה ולחוות את תרבות עולם המוטוקרוס כבר מגיל צעיר.

היכולת לפתח מיומנויות רכיבה, שיפור קואורדינציה וטכניקה הוכחה אצל אלו אשר החלו לרכוב כבר בגיל צעיר, לכן החליטה הונדה ישראל לכוון לדור העתיד, כהזדמנות להקים ולטפח נבחרת רוכבים צעירים שתהווה עתודה לנבחרת המירוצים של הונדה.

הונדה הינה היצרנית היחידה בעולם המציגה אופנוע מוטוקרוס מקצועיים לילדים בעלי מנוע ארבע פעימות:

CRF125FB 
אופנוע השטח האולטימטיבי לרוכבים מתחילים: מנוע ארבע פעימות + סטרטר. סולידי, בטוח ומומלץ לילדים העושים את צעדיהם הראשונים בעולם המוטורי. את האופנוע ניתן להשיג  בשתי גרסאות: גלגלים קטנים וגלגלים גדולים. 
מחיר השקה: 18,900 ₪ 

CRF150R 
אופנוע השטח המקצועי ביותר בעולם עבור ילדים בעלי ניסיון רכיבה, המקביל לאופנועי 85 סמ"ק. האופנוע מקנה יתרון גדול בהכנת הילד להכרת תגובות המנוע בעת רכיבה, עקומת הכוח, יחסי העברה ושיווי משקל באותו אופן בדיוק כפי שהרוכבים הבוגרים, בעלי מנועי ארבע פעימות בקטגוריות המקצועיות. 
מחיר השקה: 31,900 ₪

לפרטים נוספים והצטרפות לנבחרת הרוכבים הצעירים של הונדה:
סניף ראשי הונדה: 03-6953162 | איתי 054-5692245
— ידיעה פרסומית —

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל