fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קוב kove מתחת לשורת menu
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אלבר טריומף קוביה עליון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
דוקאטי קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
שרקו
HJC

מדור פרסומי: קוואסאקי Z900 החדש

מדור פרסומי: קוואסאקי Z900 החדש

צילום: יח"צ

— ידיעה פרסומית —

מטרו מוטור, יבואנית אופנועי קוואסאקי בישראל משיקה את ה-Z900, אופנוע הסופר-נייקד  החדש של קוואסאקי. ה-Z900 החדש, נבנה כדי להעניק לרוכב הספורטיבי יכולות ספורטיביות גבוהות במיוחד, תוך שמירה על  ההרמוניה בין עוצמת המנוע להתנהגות הכביש, ומבלי לוותר על שימושיות יומיומית.

מנוע
מבוסס על מנוע הארבע בשורה של ה- Z1000, בנפח 948 סמ"ק. ל-2017 פיתחו קאוואסאקי מנוע  חזק יותר, בעל 125 כוחות סוס, גמיש יותר ונמרץ יותר, במיוחד בסל"ד הנמוך-בינוני כאשר מרבית הכוח זמין כבר ב-6,000 סל"ד. נתונים אלו מושגים בזכות גל ארכובה קל יותר המאפשר למנוע יכולות עבודה זריזות יותר בסל"ד הגבוה, מייצב נוסף (מייצב אחד בדגמים הקודמים) שמשפר את אופן פעולתו של המנוע לטובת עבודה חלקה ונטולת ויברציות, וחשוב לא פחות, פעולת מנוע ליניארית יותר. 

תיבת הילוכים
בפיתוח תיבת ההילוכים החדשה קוואסאקי עשו שימוש בידע אותו צברו במסלולי המרוצים, לאורך שנות מרוצים נפלאות בהן זכו במספר אליפויות עולם בגוון קטגוריות, בראשן אליפות הסופרבייק העולמית – WSBK. תיבת ההילוכים החדשה עם מצמד מחליק ומערכת עזר לשילוב הילוכים באופן חלק יותר. מערכת זו מקלה על העלאת והורדת הילוכים ברכיבה ספורטיבית – טכנולוגיה אשר מגיעה ישירות מאופנועי הקצה של קוואסאקי,  ZX10R ו-H2. בתיבת ההילוכים עצמה קוואסאקי עשו שינוי וקיצרו את יחסי ההעברה למען זמינות טובה יותר, כאשר הילוכים ראשון עד חמישי התקצרו ודווקא ההילוך שישי התארך. בזכות שינוי זה יוכל הרוכב ליהנות מיכולות שיוט נוחות יותר בסל"ד נמוך וצריכת דלק נמוכה יותר. 

שלדה ובולמים
השלדה חדשה גם היא, נאמנה למשפחת Z,  עשויה בתצורת מסבך צינורות פלדה קשיחה וקלה במיוחד – רק 13.5 ק"ג. הזרוע האחורית החדשה עשויה אלומיניום וקלה במיוחד – רק 3.9 ק"ג.

עוד ברשימת החידושים – בולם אחורי עם אפשרויות כיוון מלאות, שיכוך-החזרה ועומס קפיץ. בקוואסאקי שמו דגש כאמור על איזון מושלם בין ספורטיביות ושימושיות ובהתאם לכך אופי פעולתו של הבולם האחורי החדש.

ה-Z900 הוא אופנוע צר יותר מקודמיו בזכות עיצוב השלדה ומיכל הדלק החדשים, כל אלו משפרים את תנוחת הרכיבה ואת נקודות המגע של הרוכב עם האופנוע. 

לוח מחוונים
בקוקפיט, ה-Z900 עושה שימוש בלוח שעונים חדש משולב מד סל"ד אנלוגי ומסך LCD אשר מציגים את כל המידע הרצוי כמו הילוך נבחר, צריכת דלק, טווח נסיעה, שני מדי מרחק מתאפסים, מדי טמפרטורה, מערכת העוזרת לרוכב לתכנן את אופן רכיבתו כדי לצמצם את צריכת הדלק ועוד. 

עיצוב
בכל הקשור לעיצוב, קוואסאקי ביצעו לא מעט שינויים, אך הצליחו לשמור על קו העיצוב המוכר והאגרסיבי. פנס חזית חדש שמעליו הצטרפה תאורת לד כסממן עיצובי, פנס אחורי לד בצורת האות Z, מושב שקוע יותר הגורם לרוכב תחושה בה הוא שוהה בתוך האופנוע ולא מעליו, פלסטיקה חדשה ועדכנית והמון אפשרויות צביעה; שחור-ירוק בשתי וריאציות (שלדה ירוקה ופלסטיקה שחורה, שלדה שחורה ופלסטיקה ירוקה), שילוב של שחור מבריק  ומט וגרסה מיוחדת בשילוב של כחולשחוראפור. בנוסף קוואסאקי מציגה תוספות לבחירת הרוכב כמו משקף גבוה, תיק מיכל, אביזרי מיגון לאופנוע ועוד.


תכונות עיקריות: 
תנוחת רכיבה משופרת, כפופה יותר משל ה-Z800 וזקופה יותר משל הZ1000
המשך הקו האגרסיבי והמוכר של משפחת ה-Z לדורותיה
טכנולוגיה אשר הגיעה מאופנועי הקצה של קוואסאקי
קל משמעותית מקודמו בזכות שימוש במכלולים קלים ושלדה חדשה וקשיחה יותר
מנוע חדש – חזק, גמיש וחסכוני יותר
קלאץ' מחליק עם מערכת עזר לשילוב הילוכים קל וחלק יותר
מד וצג חדשים ואינטואיטיביים עם כל המידע הרצוי
מערכת יניקה המעניקה אופי נמרץ יותר וצליל נוכח יותר
יכולות שיוט טובות
מערכת עזר לצריכת דלק חסכונית יותר
צבעים חדשים


מחיר בישראל: 71,985 ₪ 


השקת ה-Z900 החדש תתקיים במהלך פסטיבל Ride&Roll שיתקיים בחודש הבא באילת בתאריכים 20-22.4. 

— ידיעה פרסומית —

גלריה

6 תגובות ל מדור פרסומי: קוואסאקי Z900 החדש

  1. ה 900 מחליף את שני הדגמים, ה1000 וה800, ה1000 ככל מה שאני יודע עדיין נמכר לא יודע אם זה באמת שנת ייצור חדשה או שנה שעברה אבל בעיקרון התכנון הוא להפסיק לייצר את שני הדגמים ולייצר משהו באמצע, בחינת המנוע זה 1000 משונמך ל950 כך גם בכוח – מקום טוב באצמצע בין שניהם.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 – 0 קמ