fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

מדור פרסומי: מטרו תפתח סניף דגל חדש בתל אביב למותג ימאהה

מדור פרסומי: מטרו תפתח סניף דגל חדש בתל אביב למותג ימאהה

צילום: יח"צ

— ידיעה פרסומית —

מטרו מוטור, יבואנית ימאהה לישראל מתרחבת, ותפתח בקיץ הקרוב סניף דגל חדש למותג ימאהה בישראל בהשקעה של 1.5 מיליון דולרים. סניף הדגל החדש יקום  במיקום מרכזי, ברחוב שוקן 7 בתל אביב, וישתרע על פני 400 מ"ר. הסניף החדש יוקם בשיתוף פעולה עם ימאהה, ויעוצב בסטנדרטים של סניפי ימאהה באירופה ועל ידי אותו משרד אדריכלים איטלקי.

ההשקעה בסניף ימאהה מגיעה לאחר מספר שנים רצופות בו ימאהה מתבססת כאחת מבין 3 מותגי הדו-גלגלי הנמכרים ביותר, והיצרן היפני המוביל בישראל. בשיתוף עם ימאהה, ולאור הצמיחה המרשימה של המותג בישראל, הוחלט על פתיחת סניף דגל חדש ובעיצוב ייחודי.
 
העבודות בסניף מטרו ימאהה החדש יחלו בשבועות הקרובים, וכבר בתקופה זו, עוד טרם ההשקה המתוכננת לאוגוסט 2017, ישמש המקום כסניף מטרו נוסף ורביעי במספר בתל אביב למותגי– סאן יאנג, ימאהה וקוואסאקי. סניף מטרו ימאהה  הקיים כיום (רחוב מנחם בגין 19) יהפוך עם פתיחת סניף הדגל החדש ברחוב שוקן, לסניף לכלל מותגי מטרו מוטור.
 
בשלוש השנים האחרונות הגדילה ימאהה את מכירותיה בישראל מידי שנה. בשנת 2015 חצתה את רף 2,000 הכלים, עם 2,186 כלים שנמסרו בשנה זו, וב-2016, מסרה כבר 2,900 כלים, המהווים צמיחה משמעותית נוספת של כ-33%. בשנת 2017 צפויה ימאהה להציג את המשך גידול, בעיקר לאור ליין דגמים רחב ומתקדם טכנולוגית: החל מקטנועים עירוניים ועד אופנועי בקטגוריית A. הצפי הוא כי ימאהה תחצה בשנה הקרובה את רף 4,000 הכלים. הדגמים הנמכרים ביותר של המותג צפויים להמשיך להיות הימאהה Tricity התלת גלגלי, הימאהה T-MAX, ודגמי ה-MT השונים. כמו כן, צפוי להיות ביקוש רב ל-XMAX 300 החדש, שמתוכנן להגיע לישראל כבר בחודשי האביבקיץ הקרובים.
 
— ידיעה פרסומית —

3 תגובות ל מדור פרסומי: מטרו תפתח סניף דגל חדש בתל אביב למותג ימאהה

  1. קיימת מין הרגשה כזאת כאשר אתה מגיע למטרו ורוצה לרכוש אופנוע מנסים להשפיע עליך לרכוש YAMHA.

  2. זה המקום שימאהה וקאווסקי התחילו את השיווק בארץ אי שם בתחילת שנות ה90
    תחת היבואן הקודם "כלל"…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל