fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטו GP: הונדה שולטת גם ביום 3 במבחני תאילנד

מוטו GP: הונדה שולטת גם ביום 3 במבחני תאילנד

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

יום שלישי ואחרון במבחני טרום העונה בתאילנד, הונדה ממשיכה לשלוט לאחר שהייתה המהירה גם ביומיים הראשונים היה זה דני פדרוזה שקבע את הזמן המהיר, אין ספק שיריבותיה של הונדה צריכות לדאוג לנוכח התוצאות של הכנף האדומה אשר זמן רב לא הייתה במצב כה טוב כבר בשלב זה של מבחנים. רוכבי הונדה הרשמיים מארקז ופדרוזה הצליחו אף לבחון חלקים חדשים כולל זרוע אחורית מקרבון אשר נוסתה כבר בולנסיה ובספאנג מה שאומר שכנראה תשמש גם בעונה עצמה. מארקז שאתמול היה המהיר ביותר יורד היום למקום החמישי.

למול הבליץ של הונדה אכזבה לדוקאטי עם עליות ומורדות לדוביציאוזו שהיום סיים שביעי, כנראה לא היה מטריד אותו אלמלא סיים את שלושת הימים כרוכב דוקאטי השני וזאת אחרי ג'ק מילר שרק עבר לדוקאטי השנה… באשר לחורחה לורנזו, היום מקום 22, אין מה להגיד חוץ מאשר לא נופתע לראות אותו מפוטר עוד לפני המירוץ הכול איטלקי במוג'לו בתחילת הקיץ.

בימאהה הרשמית המצב לא טוב בהרבה כאשר רוכב קבוצת טק3 יוהאן זרקו, רוכב חצי רשמי, מסיים את היום במקום השני ובכלל מדורג כרוכב ימאהה הטוב ביותר במבחנים מה ששם את שני הרוכבים הרשמיים של ימאהה רוסי וויניאלס תחת לחץ. רוסי שחגג ב-16.2 את יום הולדתו ה-39 (מזל טוב ענק מכולנו בישראל) מסיים היום במקום השמיני בעוד ויניאלס שאתמול הראה סימני חיים בצמרת חוזר היום למקומו הטבעי במקום ה-12.

מזל טוב דוקטור!

מבין רוכבי דרג ב' ממשיך להרשים רינס עם הסוזוקי המסיים היום חמישי ומשאיר הרחק מאחור את בן קבוצתו יאנונה, אך כוכב היום בדרג הזה הוא פרנקו מורבידלי אלוף המוטו2 בעונת בכורה במוטו גיפי מסיים היום 13 במבחנים לפני חזקים ומנוסים כמו סקוט רדינג, באטיסטה, ואוי ואבוי גם לורנזו.

האירוע הבא במוטו גיפי יערך בעוד שבועיים – מבחני טרום העונה האחרונים ב-2018 בקטאר ואז ב-18.3 נפתחת העונה בקטאר.

תגובה אחת ל מוטו GP: הונדה שולטת גם ביום 3 במבחני תאילנד

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל