fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אלון דאי ינהג במרוץ סיבולת בסוף השבוע הקרוב

אלון דאי ינהג במרוץ סיבולת בסוף השבוע הקרוב

כתב: איתי אניג'ר | צילום: belrace series, euronascar

בשביל שנבין איך הכל קרה צריך לחזור שנה אחורה, לעונת המרוצים 2020, אז נהג אלון דאי בליגה נאסקאר אירופה עם קבוצת PK Carsport בהנהלתו של אנתוני קומפן הבלגי. אנתוני מוכר בזכות שתי אליפויות נאסקאר אירופה ובזכות הקשר המשפחתי לג'ו ורסטאפן, גיסו, נהג עבר בפורמולה 1 ואביו של מקס ורסטאפן. בעבר ניסה קומפן ארבע פעמים את מזלו במרוץ הסיבולת המפורסם של לה-מאן 24 שעות, אך פרש מארבעת המרוצים.

חזרה לעניינו, אלון דאי קיבל ביום ראשון שיחה מאנתוני, לאחר הסבבים הפותחים של נאסקאר אירופה במסלול ריקרדו טורמו. קומפן פנה לאלון בבקשה שיתחרה בליגת מרוצי הסיבולת הבלגית, כאשר המרוץ הקרוב מתקיים במסלול הוקנהיים בגרמניה, במשך כשלוש שעות.

אלון דאי וקבוצת PK Carsport בעונתו הקודמת בנאסקאר אירופה.

אלון יהיה הנהג המוביל, יחד עם עוד שני נהגים ברכב אחד ונקרא להחליף את הנהג המוביל ג'יל מגנוס – שלא יוכל להשתתף בשל בעיות חוזה עם אאודי, איתם הוא נוהג באליפות עולם בטורינג קאר (TCR). אם אלון יעמוד בציפיות הקבוצה בסבב הקרוב יכול מאוד להיות שהוא יחליף את מגנוס עד לסוף העונה. הקבוצה ממוקמת כיום במקום הראשון, לאחר מרוץ פתיחת העונה בזולידר בלגיה, לכן יהיה לחץ גדול על אלון להביא ניצחון.

סופ"ש המרוצים יתחיל ביום שישי עם שני אימונים, בשבת יתקיים מקצה הדירוג עם מדידת זמנים, והזנקת המרוץ ביום ראשון בשעה 10:00 שעון ישראל, על פי תחזיות מזג האוויר צפוי להיות מרוץ גשום ומחליק.

אנתוני קומפן מימין, אלון דאי משמאל.

אלון דאי: "בפתאומיות קיבלתי שיחת טלפון מאנתוני קומפן, אשר שאל אותי אם אני פנוי סוף השבוע הבא, מיד ידעתי לאן הוא חותר ועניתי לו שברור שאני פנוי. האתגר סופר מאתגר, למכונית יש כוח הצמדה בדיוק כמו מכוניות פורמולה, עברו לא מעט שנים מאז שנהגתי במכונית עם כוח הצמדה – מאז הפורמולה 3 והאינדי לייט בארצות הברית. הולך להיות מאתגר, ואני מקבל את האתגר ומקווה לנצח. לחזור ל-PK, קבוצתי לשעבר, לאחר שניצחתי איתם, ולהמשיך את הרצף הניצחונות בדיוק כמו שסיימתי איתם. מקווה שזה יפתח לי עוד דלתות כמו מרוצי סיבולת. ביום מן הימים אני צריך לנסות דברים אחרים ולא רק נאסקאר".

אנתוני קומפן: "אלון הוא כשרון שצריך להראות מה הוא יכול לעשות. הוא יהיה הנהג הראשי שלנו יחד עם ג'פרי והאנס. ואנחנו בטוחים שנוכל לנצח איתו".

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל