fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC

אלון דאי מסיים שני במרוץ הסיבולות במסלול הוקנהיים

אלון דאי מסיים שני במרוץ הסיבולות במסלול הוקנהיים

כתב: איתי אניג'ר | צילום: Olli Dekens

ביום ראשון, ה-23.05.2021, נערך מרוץ סיבולת במסלול הוקנהיימרינג בגרמניה חלק מליגת ה-BelCar Series, הנהג הישראלי אלון דאי השתתף בו, כפי שסיפרנו בשבוע שעבר, לאחר שהוזמן להחליף את הנהג המוביל של קבוצה PK Carsport, השייכת לאנתוני קומפן שבבעלותו גם קבוצת הנאסקאר בה נהג דאי בעונתו הקודמת.

מרוץ הסיבולת במסלול הגרמני ארך שלוש שעות, כאשר אלון נהג ברכב כמחצית מהזמן. במקצי הדירוג שהתקיימו ביום שבת דאי הצליח להביא לקבוצה את הפול פוזישן, אך למרות ההישג, דאי לא היה זה שזינק למרוץ ביום ראשון וחברו לקבוצה שפתח את המרוץ ירד במיקום ופתח פער גדול, שאלון היה צריך לצמצם כשהגיע תורו. על המסלול התחרו מגוון קטגוריות עם רכבים איטיים ומהירים יחדיו, הנהלת הליגה קבעה זמן הקפה מינימלי עומד על 01:39, מתחרה שירד מזמן ההקפה הזה ייענש בניקוד.

דאי נכנס למרוץ לאחר 90 דקות מפתיחתו, כאשר הוא בפער של דקה מהמקום הראשון. כשנכנס למרוץ התגלה שבר בפנס העליון של הרכב, שנועד לבטיחות הנהגים מאחר ורכבי הפרוטוטייפ, כמו זה עליו נהג אלון, נמוכים יחסית לרכבי ה-GT, הפנס הזה אמור לסמן לנהגים שהרכב לפניהם ובאיזה מרחק. בשל השבר אלון נאלץ לחזור לרחבת הטיפולים ויצא ממנה בפיגור של שתי דקות. דאי הצליח לצמצם את הפער ל-36 שניות בסיום המרוץ, ובנוסף הצליח לקבוע את ההקפה המהירה. בשל ההקפה המהירה והפול פוזישן קבוצתו נשארה במקום הראשון בטבלה מאחר וקיבלה שתי נקודות בונוס.

לאחר המרוץ אנתוני קומפן הזמין את דאי להמשיך לנהוג בסבבים שנותרו לעונה, אך זה בינתיים עוד לא השיב, אבל הודיע שינהג במרוץ 24 השעות של זולידר בבלגיה, תחילה אלון לא יכל לנהוג במרוץ הזה, אך עם הזזת המרוץ לסוף ספטמבר הוא יוכל להתחרות. ללא ספק לא יהיה קל לדאי להתחרות בשתי אליפויות ולהגן על תואר האלוף באחת מהן, אבל אם סוף השבוע הזה לימד אותנו משהו – הוא מסוגל לזה.

צילום: Olli Dekens

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל