fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
voge מוטו24 באנר
HJC
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

בוטל בגלל הקורונה: אין סוזוקה בלי רוכבים בינלאומיים

בוטל בגלל הקורונה: אין סוזוקה בלי רוכבים בינלאומיים

תמי גורלי | צילום: דייויד רייגונדו – FIM

פעם בשנה עולם המרוצים מביט לכיוון ארץ השמש העולה ומרוץ האינדורנס הקלאסי, סוזוקה 8 השעות, המתקיים במסלול היפני.

המרוץ הוא חלק מסבב האינדורנס אבל נחשב היוקרתי מכולם ואליו מגיעים גם רוכבים המשתתפים באליפויות הבכירות כמו ג'ונתן ריי, מייקל ואן דר מארק, אלכס לואס ובעבר שמות כמו קייסי סטונר, קולין אדוארדס וגם ולנטינו רוסי.

המרוץ בדרך כלל מתקיים בחודש יולי, תקופת הפגרה הקצרה באליפויות העולם כדי לאפשר לכוכבים הבינלאומיים להשתתף אבל לנגיף הקורונה היו תוכניות אחרות.

תחילה המרוץ נדחה מיולי לחודש נובמבר אך הבוקר המרוץ בוטל סופית ולראשונה מאז 1978, לא יתקיים.

קארורה טנקה, מבעלי המסלול שהוקם ע"י הקואופרטיב של הונדה, הודיע הבוקר בשיתוף עם ה-FIM על ביטול המרוץ שבו גם לא יוכלו לקחת חלק כל הקבוצות האירופאיות. "התכוננו לקיומו של מרוץ קוקה קולה 8 השעות בשיתוף כל נותני החסויות והאוהדים, אך בצער רב אין לנו ברירה אלא לקבל את ההחלטה על ביטול המרוץ בהתחשב בהמשך התפשטותו של הנגיף ביפן ומחוצה לה וצפי שלא יהיו הקלות בשלב זה בכניסת תיירים ליפן בחודשים הקרובים. חשוב לנו להתנצל שוב בפני האוהדים שציפו לשוב ולראות את המרוץ ולכל בעלי המניות של המסלול המעורבים בפעילות המסלול, אנו מבקשים לקבל בהבנה את ההחלטה ולהתקדם יחדיו הלאה. אנו נחושים להתחיל כבר בהכנות למרוץ שיתקיים ב-2021 שיהיה מהנה מאי פעם עבור האוהדים".

פרנסואז ריבריו, מי שעומד בראש מקדמי האירוע Eurosport Events, מספר כי הם ניסו לקבל ויזות ייחודיות עבור הרוכבים והקבוצות הזרים אך התקוות התפוגגו עם ההנחיות המחמירות עם תיירים. "השאלה לא הייתה האם לקיים את המרוץ עם אוהדים או לא, אלא האם לקיים את המרוץ הקלאסי כמרוץ ביתי בלבד. סוזוקה 8 השעות הוא המרוץ היוקרתי בענף האינדורנס והוא אינו יכול להתקיים ללא הרוכבים הבינלאומיים הבכירים".

"עלינו לכבד את החלטת ממשלת יפן", אמר הבוקר ראש ה-FIM ג'ורג' ויאגס "ביטול המרוץ זה עצוב אך עלינו להתחשב בצעדי הבטיחות והבריאות הנלקחים למען התושבים".

מסלול סוזוקה הנמצא כ-400 ק"מ מערבית לטוקיו בה הייתה אמורה להיערך האולימפיאדה בימים אלו ובוטלה גם היא עקב הקורונה.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל