fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ישראל על מפת הספורט המוטורי!

ישראל על מפת הספורט המוטורי!

כתב: אסף לביא | צילום: רונן טופלברג

בתחילת חודש מרץ התרחש בפיס ארנה ירושלים אירוע היסטורי, כשלראשונה אי פעם מגיע לישראל סבב של אליפות העולם בסופר-אנדורו, ובזמן שאנחנו מעכלים את גודל המעמד מתקצרת ההמתנה לקראת אירוע מינוס 400 שיכניס את ישראל כסבב באליפות העולם בהארד-אנדורו עד 2027.

הפקקים, הקושי למצוא חניה, הברדק במציאת הכניסה הנכונה וכל מה שהתרחש באותו ערב חמישי גשום מחוץ להיכל 'פיס ארנה' בירושלים היה ההפך המוחלט ממה שציפה לנו בתוך ההיכל, הדרך הטובה ביותר לתאר את מרוץ 'סופר-אנדורו ירושלים', שהוא הסבב השלישי לעונת 2022 באליפות הסופר-אנדורו העולמית והפעם הראשונה שאליפות עולם מוטורית מגיעה לישראל, תהיה צירוף המילים 'כמו בחו"ל', אותו הגינו במהלך האירוע כמעט ללא הפסקה.

זה לא רק ההפקה שצריכה לקבל את כל התשבוחות האפשריות על הסדר וארגון המקצועי, אלו היו האנרגיות שהביאו הצופים הישראלים, המתחרים המקומיים ובעיקר רוכבי הטופ העולמי שהגיעו להתחרות ביניהם ומול אחד מקומי שלנו, סוף סלע. מרגע שהוזנק האירוע השתלמו השעות הרבות בתנועה הלא-זורמת, החל מטקס הפתיחה, דרך הצגת הרוכבים וכמובן במהלך המקצים של שלושת הקטגוריות, האווירה בהיכל הייתה מחשמלת, חוויה שכמותה לא הייתה בתחומי מדינת ישראל, כשהאירוע משודר בשידור חי בכל העולם, וכאן בישראל בשידור חי בערוץ ספורט 5.

האקשן על המסלול נבנה מקטגוריה לקטגוריה, הקצב עולה ואיתו גם שאגות הקהל, וכשמגיע תורה של הקטגוריה הבכירה וחוד החנית של רוכבי האנדורו העולמי עולה על המסלול המכשולים כמעט נראים קלים, למרות שהרוכבים הגדירו את המסלול כמאתגר, ובתום שלושה מקצים מותחים עולים על הפודיום במקום הראשון בילי בולט (הוסקוורנה), שממשיך להוביל את האליפות, במקום השני ג'וני ווקר (בטא) ובמקום השלישי טדי בלזוסיאק (גאסגאס). סוף סלע, הגאווה המקומית שלנו, מסיים במקום השביעי הסופר-מכובד ומבסס את מעמדו כאחד מהרוכבים הטובים בעולם. בקטגוריות ההובי ואקספרט בהן התחרו הרוכבים המקומיים הגיעו למקום הראשון דן מיה ובועז סאסי, בהתאמה.

בילי בולט: "זה היה לילה נהדר, זכיתי ב-SuperPole ובכל שלושת המרוצים. המסלול היה מאתגר והיה מסוכן לרדת מקו הרכיבה הראשי, אז זה היה עניין של לנסות לרכוב חכם ולמזער טעויות ככל האפשר. לא הייתה לי התחלה מצוינת במרוץ הראשון, אבל מיהרתי למקם את עצמי נכון וכשראיתי הזדמנות, עשיתי שתי עקיפות מחושבות כדי להגיע ליתרון. במרוץ השני המצב היה דומה, אז ידעתי להישאר רגוע ולתת למרוץ להגיע אליי. התמקדתי הרבה בהשגת זינוק טוב במרוץ השלישי ושמחתי שהצלחתי להוציא את זה לפועל. אחרי כמה הקפות ראשונות מהירות בניתי יתרון חזק והצלחתי לשמור אותו עד הסיום. בסך הכל, זה היה לילה מושלם שהסתיים עם גריפת מספר נקודות האליפות המקסימלי".

האירוע הזה לא היה מתקיים ללא Riders For Riders והשותפים השונים ונותני החסות, שהרימו אירוע ברמה עולמית ושמו את ישראל על מפת הספורט המוטורי העולמי, וממש בעוד זמן קצר יעשו זאת שוב עם 'מינוס 400' בים המלח. אנחנו מקווים שאליפות העולם בסופר-אנדורו תשוב לישראל גם בשנה הבאה, ואיתה אליפויות נוספות שיבחרו לקיים סבבים בישראל.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובה אחת ל ישראל על מפת הספורט המוטורי!

  1. אם כל הכבוד לרוכבים מחול וסוף סלע , חושב שגם מגיע קצת קרדיט לרוכבים ישראלים שהשתתפו במרוץ , תחשבו שבלי רוכבים ישראלים כל זה לא היה מתקיים ,בלי רוכבים ישראלים לא היה ספורט מוטורי בארץ ,לא מרוצים לא ליגה ולא כלום , תתמקד קצת ברוכבים ישראלים שבאים לתת את הנשמה ואת הכיס שלהם , שבלעדיהם כל זה לא היה ,אפילו riders for riders לא היה קיים .
    תפרגנו גם להם.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל