fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

גלריה: ליגת האקסטרים של מיכאל חן – מרוץ ראשון

גלריה: ליגת האקסטרים של מיכאל חן – מרוץ ראשון

אסף לביא

צילום: רונן טופלברג

ביום שישי האחרון, במחצבה מאחורי מסלול המרוצים מוטורסיטי באזור חצרים, התקיים הסבב הראשון לעונת 2021 של ליגת האקסטרים בניצוחו של מיכאל חן.

בשני המקצים של מרוץ האנדורוקרוס התחרו 20 רוכבים בקטגוריות Expert ו-Pro, כשטל איזנבד, עבד אל-חלים סעדי ובן גנון מסיימים בשלושת המקומות הראשונים של קטגורית האקספרט, בהתאמה. וסוף סלע, יפתח פרנקו וחן כהן מסיימים בשלושת המקומות הראשונים של קטגורית הפרו, בהתאמה.

במקביל קטגוריות האופנועים ואחריהן עלו על המסלול סייד-ביי-סיידים, טרקטורונים (כמה זמן לא ראינו מרוץ של כאלו בישראל?!), ג'יפים, מונסטר טראק'ס טנדרים ואפילו המונית של מיכאל עצמו – שהייתה ההיי-לייט של הגלריה.

האירוע הצבעוני שודר בלייב בעמוד הפייסבוק של האירוע ומשך הרבה מאוד צופים – שרובם אפילו טרחו להגיע בחום הקשה עד לחצרים בשביל ליהנות מאווירה מוטורית איכותית שלא נראתה הרבה זמן בארץ. וכאן נאמר למיכאל ויזמים נוספים שמוכנים לקחת עליהם את הפקות אליפויות ישראל – כן ירבו, תמשיכו בעבודה הטובה ותביאו לנו עוד קצת מהחומר המשובח הזה. ולמתחרים – כל הכבוד, אתם הדלק של המדורה המרשימה הזו, תמשיכו להילחם והתחרות, ובתקווה שבעוד מרוצי 'מלחמת העולמות'.

טעימה קטנה מהגלריה שבתחתית הכתבה >>>

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל