fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטו GP 2018 – פדרוזה המהיר ביום המבחנים הראשון

מוטו GP 2018 – פדרוזה המהיר ביום המבחנים הראשון

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

המוטו GP במפגש ראשון לשנת 2018 עם מבחני טרום העונה הרשמיים בספאנג מאלזיה שנפתחו היום וימשכו עד ה-30.1, אם המבחנים בולנסיה מייד בתום עונת 2017 עדיין לא כללו את התחמושת המלאה לעונה הקרובה – בספאנג כבר נכחו כול הרוכבים עם האופנועים החדשים כך שזה המבחן האמיתי הראשון לעונת 2018.

יום המבחנים הראשון סבל מגשם בבוקר אך אחר הצהריים המסלול התייבש וזמני ההקפה צללו במהירות, רוכב הונדה דני פדרוזה הפותח קשה להאמין את עונתו ה-13 במוטו גיפי, שני רק לרוסי בוותק אבל איזה הבדל כשרוסי עם שבעה תארים בקטגוריה הבכירה ופדרוזה עם אפס… עדיין דני הוא הרוכב הטוב ביותר שיש להונדה כבן קבוצה רשמי למארקז גם אם הייתה מחליטה להחליף אותו, מוכיח זאת שוב היום כשהיה המהיר ביותר ביום המבחנים הראשון עם זמן של 1.59.427 ד', מהיר בלמעלה משלוש עשיריות השנייה מרוכב דוקאטי סגן האלוף דוביציאוזו שממשיך עם המוטיבציה הגבוהה מהעונה שעברה, אחריו בפער קטן בן קבוצתו וסימן שאלה הגדול לעונה הקרובה, חורחה לורנזו שכבר נראה הרבה יותר טוב היום מימיו הראשונים עם דוקאטי ב-2017 בזמן הזה, לורנזו חייב לתת תוצאות מייד או שהעונה שלו לא תארך זמן רב, במיוחד שבערפם של הרוכבים הרשמיים נושפים שני רוכבי דוקאטי חצי פרטיים במקומות 4-5, פטרוצ'י ובן קבוצתו הטרי ג'ק מילר.

 



הכוכבים נדחקו לחלק הנמוך יותר של הטבלה, ולנטינו רוסי למרות שהרשים במשך היום גם ברטוב וגם ביבש ואף הוביל את טבלת הזמנים חלק מהמבחן, סיים רק שישי בפער של 0.8 שניה, רוסי רכב עם שלדת 2016 מה שמבהיר כי את הבעיות עם שלדת 2017 ימאהה לא הצליחו לפתור, רוכב ימאהה הרשמי השני ויניאלס רכב עם שלדת 2017 ולא פגע, מסיים במקום ה-13 המביך. ימאהה וויניאלס הודיעו ברעש גדול בשבוע שעבר על חתימת חוזה לשנתיים נוספות, לא הבנתי למה אז ולא מבין ביתר שאת עכשיו. לעומת זאת גם אלוף השנתיים האחרונות רוכב הונדה מארק מארקז לא היה במיטבו וסיים שביעי בלבד. מארקז נמצא בבעיית רעב לאחר שני תארים רצופים בשנתיים האחרונות ומאזן כולל של ארבעה בקטגוריה הבכירה, מעמד מוצהר של הרוכב הכי מוכשר שהיה אי פעם, שיאים לגילו הצעיר מעל ומעבר – האם תהיה למארק מוטיבציה לעוד עונה מטורפת? מצד שני הבעיות שהיו עם האופנוע של הונדה בתחילת העונה הקודמת כבר נפתרו במהלך עונת 2017 כך שמארקז יוכל להתמקד בחיזוק הנפש.

במקום השמיני זארקו רוכב ימאהה טק3 קבוצה שרק עכשיו הודיעה כי הרוכב הגרמני שלה יונאס פולגר לא יחזור לרכב. יוני הרננדז רכב עבור טק3 ביום המבחנים בספאנג וסיים 23. מקום עשירי מרשים לרוכב ק.ט.מ פול אספרגרו.
יום המבחנים השני מחר יום שני, נעדכן ונפרשן.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל