fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

מוטוGP אוסטריה: תוצאות מקצה הדירוג

מוטוGP אוסטריה: תוצאות מקצה הדירוג

תמי גורלי | צילום: MotoGP.com, Ducati racing team, Yamaha racing, Pramac Racing

קטגוריית MotoGP

הרוקי חורחה מרטין לוקח פול פוזישן שני ברציפות, עם זמן מרשים מסביב למסלול אחרי שתי התרסקויות במהלך יום הפעילות במסלול שפילברג. מרטין, אשר לא הצליח לקבוע זמן מהיר מספיק כדי להיכנס ישירות ל-Q2, קבע את הזמן המהיר ב-Q1 והצטרף, ביחד עם מיגל אוליביירה, לרוכבים המהירים בסופ"ש.

בן הקבוצה שלו, ששבר את שיא המסלול ביום שישי, היה נראה כרוכב החזק, אך קבע זמן מהיר מספיק רק עבור המקום הרביעי. שלישי היה פקו בגנאיה ומי שהפתיע היה פאביו קווארטררו, שהיה הראשון לנפץ את שיא הפול פוזישן של מרטין מהשבוע שעבר. "לקחת פול פוזישן במסלול שנחשב לא טוב עבורינו יכול היה להיות דבר נהדר", אמר רוכב ימאהה באכזבה בסוף היום, שכן מרטין ברגע האחרון הדיח את הצרפתי מהעמדה הראשונה על הגריד.

זה פול פוזישן שלישי מתוך שבעה מרוצים עבור מרטין (החסיר ארבעה מרוצים העונה) והוא הרוכב השלישי בלבד מאז נכנסה שיטת הדירוג הנוכחית ב-2013 שמשתתף ב-Q1 ולוקח פול פוזישן.

זרקו, אשר קבע זמנים עקביים במהלך כל הסופ"ש, יזנק מהשורה השנייה עם מארק מארקז לצידו. מארקז מודה שפלג גופו העליון עדיין חלש והוא מתקשה על ההונדה במסלול עם הבלימות הקשות.

קטגוריית Moto2

במוטו2 סם לואס חוזר לפול פוזישן, מקום על הגריד בו לא היה מאז הסבב השלישי של העונה. לואס, אשר עד היום צבר נקודות רק בסבב אחד באוסטריה (סיים רביעי בעונה הקודמת), מקווה לחזור לפודיום לראשונה מאז שסיים שלישי בחרז. לצידו בשורה הראשונה יזנקו הרוקיז ראול פרננדז ואי אאוגורה. פרננדז, שסיים במרוץ הקודם במקום השביעי, אחרי שלדבריו דעתו הוסחה בגלל הדיבורים על המעבר למוטוGP, רוצה לסגור את הפער באליפות על בן הקבוצה של גרדנר. האוסטרלי יזנק מהשורה השניה ומודה שמתקשה במסלול בגלל משקלו והמבנה הפיזי הגדול שלו לעומת היריבים על המסלול. מנצח המרוץ מהשבוע שעבר, מרקו בזקי, יזנק רק מהשורה השישית אחרי התרסקות בפניה מספר תשע בהקפה המהירה. לאיטלקי השלישי באליפות יהיה קשה לסגור את הפער.

קטגוריית Moto3

רומנו פנטי, הרוכב הוותיק בקטגוריית המוטו3, יזנק מהפול פוזישן החמישי שלו בקריירה, רוכב ביאג'י רייסינג האיטלקי לא זינק מהעמדה הבכירה על הגריד מאז סילברסטון 2017. סוזוקי יזנק שני, שהמקצה שלו נקטע אחרי שרודריגו נכנס בו בפנייה מספר שלוש. באופן ביזארי ההתרסקות התרחשה בדיוק כאשר התקבלה ידיעה רשמית כי גבריאל רודריגו יזנק מהפיט ליין אחרי שהוציא רוכב אחר – את ימנאקה באימון הבוקר – וגרם לפציעתו. רודריגו, בעקבות הפגיעה בסוזוקי, קיבל עונש נוסף ויעשה גם הקפה ארוכה בזמן המרוץ. בן הקבוצה של רודריגו, ג'רמי אלקובה, יזנק שלישי. אקוסטה, המוביל באליפות, יזנק מהמקום השביעי אחרי שורה של רוכבי KTM, עם אונצ'ו, מסייה וסאסקי.

קטגוריית MotoE

סבב בגביע החשמלי יוזנק עם הרוקי של קבוצת אספר, פרמין אלדגור, בן 16 בלבד. הרוכב הספרדי היה מהיר לאורך כל הסופ"ש, למרות שזהו ביקור ראשון שלו במסלול האוסטרי. טאולוביץ' ופרארי יזנקו לצידו, כאשר מוביל האליפות יזנק רק מהשורה הרביעית.

למרות שעבר רק שבוע מהמרוץ הקודם, שום דבר אינו צפוי, בדיוק כמו מזג האוויר במחוז סטירייה. כבר היו בסופ"ש תנאי שמש, גשם וברד וקשה לצפות מראש את התחזית בדיוק כמו מי יהיו הרוכבים שיטפסו על דוכן המנצחים.

לוח שידורים:
מוטו3 בשעה 11:45 בערוץ ספורט 5 לייב
מוטו2 בשעה 13:20 בערוץ ספורט 5 לייב
מוטוGP בשעה 15:00 בערוץ ספורט 5 לייב

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל