fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן

מוטוGP הולנד: מארקז ואין בלתו

מוטוGP הולנד: מארקז ואין בלתו

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

עד הסבב השמיני שנערך היום באסן אפשר היה להמשיך ושחק ב"נדמה לי" שאנשי יחסי הציבור של המוטוGP מנסים לשווק, כאילו יש בעונת 2018 תחרות צמודה במוטוGP בין מספר רוכבים גדולים ושווים ברמתם, ולפחות לארבעה יש סיכוי לקחת אליפות עולם, פעם זה ינצח, פעם זה יפסיד והכול פתוח. זה לא שכנע והמצב בטבלה לא שיקף זאת, והיום הובהר סופית שנגמר עידן הכול פתוח ויש רק רוכב אחד על המדרגה הגבוהה ביותר – מארק מארקז – בעוד האחרים נחותים ממנו משמעותית. מה שיקרה למארקז ולו בלבד הוא שיכריע את האליפות השנה, אם יטעה אז ייפול ואחרים ירוויחו, לא יטעה לא ייפול, בכל מקרה אף אחד לא מסוגל לנצח אותו.

אסן, שאינו מסלול חביב על מארקז, המחיש זאת היום מצוין, למרות שחבורה של שישה רוכבים הייתה צמודה בחוד כמעט לכול אורך הדרך, תוך עקיפות תכופות ומרתקות יותר ממה שראינו בעונה הנוכחית, הרי שמבחינת זהות המנצח לא היה משתנה אחר חוץ ממארקז. לא משנה שהדוקאטי של דוביציאוזו ושל לורנזו יותר חזקים מההונדה של מארקז ובאסן המהיר זה משמעותי, לא משנה שהימאהות של רוסי וויניאלס מעוצבים סביב המסלול הזה ממש ולפי הסטטיסטיקה אמורים לנצח בו גם עם מנוע כבוי; עדיין ראינו שיש את מארקז ויש עדת רוכבים חזקים פחות, אפשר לומר אנושיים… מול הטרמינייטור. מארקז לקח את הזמן, שיחק קצת עם לורנזו ששוב ניסה את תרגיל הבריחה שעבד לו באיטליה ובספרד בשני הניצחונות האחרונים עם הצמיג הקדמי הרך, הדף בקלילות ניסיון חצוף של רוסי לעקוף ואחר כך היכה ברינס רוכב סוזוקי שקודם לכן כמעט הפיל אותו מהאופנוע. פעם אחר פעם הופיע התוקפן התורן שניסה לערער את מארקז, והוא אכן השתעשע 18 הקפות עם הרוכבים סביבו, עד שבחמש ההקפות האחרונות החליט לסגור עניין, והמריא לניצחון בהפרש של למעלה משתי שניות על רינס.

41 נקודות – זה יתרונו של מארקז בראש הטבלה על רוסי, הסבב הבא בגרמניה במסלול סאקסנרינג בו מארקז מחזיק ברצף של 8 ניצחונות; מצד אחד זו אליפות ידועה מראש, מאידך יש לברך על שאנחנו חיים בתקופה של מארק מארקז.

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל