מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
ב.מ.וו מעדכנת את ה־M1000RR ל־2023
כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן
אחרי שהציגה את ה־S1000RR המעודכן ל־2023, גם הסופרבייק הקיצוני ביותר של ב.מ.וו, ה־M1000RR, מקבל עדכונים לקראת שנת הדגם החדשה – בראשם מעטפת חדשה וכנפונים מקרבון פייבר ושתי גרסאות – ה־M RR הבסיסית וה־M Competition המאובזרת.
גם גרסת 2023 של ה־M1000RR, או M RR בקיצור, עושה שימוש באותו מנוע 4 צילינדרים מקורר נוזל בנפח 999 סמ"ק, עם מערכת תזמון שסתומים משתנה ShiftCam (או קמו-זז, כפי שהגה רביב כהן), המייצר 212 כ"ס ב־14,500 סל"ד ו־11.5 קג"מ ב־11,000 סל"ד, שמותקן בדגם הנוכחי, אך המהירות הסופית עולה מ־306 ל־314 קמ"ש – הודות לשיפור האווירודינמי של מעטפת הקרבון פייבר החדשה.
כמו ה־S1000RR, גם ה־M RR מקבל ל־2023 פיירינגים חדשים וכנפון אווירודינמי חדש בחזית, אך כאן ב.מ.וו מגדילה לעשות ומייצרת אותם מקרבון פייבר חשוף, ללא צבע, ומעצבת מחדש את פתח יניקת האוויר שבחזית האופנוע, מתחתיו מותקנת כנף קדמית חדשה מקרבון פייבר עם פתחי כניסת אוויר לקירור מערכת הבלימה, ומעליו מגן רוח חדש וגבוה יותר. גרסת ה־M Competition תקבל גם כיסויי קרבון פייבר לחציו התחתון של הגלגל לצורך שיפור זרימת האוויר במהירויות גבוהות. יחידת הזנב עוצבה גם היא מחדש וכעת קומפקטית יותר ובעלת מושב M Endurance ארגונומי ומחזיק מספר רישוי חדש וקצר, שניתן לפירוק בקלות לרכיבת מסלול בזכות שינויים בחיווט צמת החשמל.
גרסת ה־M Competition מצוידת במד הקפות מכוון GPS, חלקי קרבון נוספים, רגליות וידיות מכורסמי CNC, זרוע אחורית קלה יותר באנודייז "טבעי", שרשרת הינע M Endurance מצופה DLC וכיסוי מושב אחורי, כמו גם מגיעה עם צביעה שחורה למיכל הדלק, לעומת הגרסה הבסיסית המגיעה בלבן.
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן