fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2 – פניגלה v2
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
קריסטלינו קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
v12 באנר צידי
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
סטפן
voge מוטו24 באנר
שרקו
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2

ב.מ.וו R1250R מתעדכן ל־2023

ב.מ.וו R1250R מתעדכן ל־2023

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

אופנוע הנייקד-בוקסר של BMW מקבל ל־2023 שדרוגים קלים, המתרכזים ברובם במערכות האלקטרוניות, עם תאורת LED היקפית, תוספת של מצב רכיבה ושינויים באבזור הסטנדרטי והאופציונלי.

דגם 2023 של ה־R1250R ממשיך לעשות שימוש באותו מנוע בוקסר שני צילינדרים בנפח 1,245 סמ"ק, עם מערכת תזמון השסתומים המשתנה ShiftCam של ב.מ.וו, המייצר הספק של 136 כ"ס ב־7,250 סל"ד ומומנט של 14.5 קג"מ ב־6,250 סל"ד, ומקבל ל־2023 תוספת של מצב רכיבה נוסף, מצב Eco, המצטרף למצבי הגשם והכביש הקיימים, לצורך רכיבה רגועה וחסכונית בדלק.

● עוד בנושא – ב.מ.וו: S1000RR מעודכן ל־2023

בנוסף, ל־2023 מותקנת תאורת LED מלאה, עם פנס ראשי ואחורי חדשים, כשהמאותתים כעת בעלי יכולת ביטול עצמאי. כאופציה בתוספת תשלום מוצעת מערכת תאורה אדפטיבית ועוקבת פניה. מערכת ה־ABS Pro להטייה ומערכת האחיזה להטייה, שהיו אופציה בתוספת תשלום, מותקנות כעת כסטנדרט. צג ה־TFT של לוח המחוונים מקבל מצב תצוגה נוספת, מצב Sport, המציג נתוני הטייה ומהירות נוכחית ומקסימלית. שקע טעינה 12V ושקע USB, מערכת שיחת חירום ומערכת הבלימה הדינמית (בלימה משולבת) כולם מותקנים כעת כסטנדרט.

ה־R1250R החדש יוצע גם ברמת גימור Sport בצביעת טריקולור כחול-לבן-אדום, עם שלדה לבנה, קליפרים מוזהבים ואופציה למושב יחיד, כמו גם בצביעת Triple Black מושחרת. אופציית אבזור חדשה נוספת היא סט גלגלי שפיצים טיובלס במידות המקוריות של האופנוע.

אורכו הכללי של ה־R1250R עומד על 2,165 מ"מ, רוחבו 880 מ"מ, המושב בגובה 820 מ"מ, בסיסי הגלגלים באורך 1,515 מ"מ, מהלך הגלגלים 140 מ"מ, מידות הצמיגים 120/70-17 מקדימה ו־180/55-17 מאחור, מערכת הבלימה מתוצרת ברמבו עם זוג דיסקים בקוטר 320 מ"מ וקליפר 4 בוכנות רדיאלי מקדימה ודיסק בקוטר 276 מ"מ עם קליפר דו-בוכנתי מאחור, משקלו הרטוב 239 ק"ג ומיכל הדלק בנפח 18 ליטר.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 – אפריקה