fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC

חדש בישראל: דוקאטי היפרמוטארד 698 מונו

חדש בישראל: דוקאטי היפרמוטארד 698 מונו

כתב: אריק רוזנבלום | צילום: יצרן

ליגל, יבואנית אופנועי דוקאטי לישראל, משיקה את ההיפרמוטארד 698 מונו החדש, אופנוע סופרמוטו מתקדם וטכנולוגי והסינגל הראשון של היצרנית מבולוניה מזה יותר מ־30 שנה.

ה־Hypermotard 698 Mono עושה שימוש במנוע סינגל כל-חדש של דוקאטי, והראשון שלה מזה עשרות שנים, ה־Superquadro Mono שפותח על בסיס מנוע ה־L-טווין של ה־1299 Panigale, בעל אותה מידת קדח של 116 מ"מ, עם אותו תא השריפה, שסתומים וכמובן מנגנון דזמודרומי, ועם מהלך של 62.4 מ"מ שמסתכם בנפח של 659 סמ"ק ומייצר 77.5 כ"ס ב־9,750 סל"ד, עם מגביל ב־10,250 סל"ד, ומומנט של 6.4 קג"מ ב־8,000 סל"ד. חבילת המסלול הכוללת אגזוז טרמיניוני מעלה את ההספק ב־7 כ"ס ל־84.5 כ"ס, נתון שיא למנוע בתצורה דומה.

משקלו הכולל לפני דלק עומד על 151 ק"ג בלבד, זאת בזכות שלדת מסבך צינורות פלדה מתקדמת השוקלת 7.2 ק"ג בלבד, גלגלים יצוקים קלים, זרוע אחורית דו-צידית מאלומיניום ועוד. המזלג הקדמי של מרזוקי גם הוא מופחת משקל, וכמו הבולם האחורי של Sachs בעל הלינק הפרוגרסיבי, ניתן לכיוונון מלא. מהלך הגלגלים עומד על 215 מ"מ מקדימה ו־240 מ"מ מאחור.

מערכת הבלימה של ההיפרמוטארד 698 מונו בעלת דיסק יחיד בקוטר 330 מ"מ וקליפר ברמבו M4.32 מונובלוק רדיאלי עם 4 בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 240 מ"מ מאחור. בסיס הגלגלים באורך 1,443 מ"מ, המושב בגובה 904 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 12 ליטר, זווית ההיגוי בת 26.1° והמפסע 108 מ"מ. הצמיגים, פירלי Diablo Rosso IV, במידות 120/70-17 מקדימה ו־160/60-17 מאחור.

החבילה האלקטרונית כוללת 4 מצבי רכיבה – מצב Sport, מצב Road, מצב Urban ומצב Wet – הניתנים להתאמה אישית, חיישן מדידת אינרציה (IMU) שש-צירי, 3 מצבי מנוע, מערכות בקרת אחיזה, ווילי ובלימת מנוע, מערכת קורנרינג ABS ברמבו-בוש 10.3ME עם 4 מצבים, תאורת LED מלאה, מצבר ליתיום-יון קל וצג LCD בגודל 3.8 אינץ' כסטנדרט, עם קוויקשיפטר דו-כיווני כאופציה בתוספת תשלום או כסטנדרט על גרסת ה־RVE – המוסיפה גם גרפיקה מיוחדת.

ההיפרמוטארד 698 מונו מוצע גם בגרסה מוגבלת הספק המתאימה לרישיון A1, עם 43.5 כ"ס ב־6,250 סל"ד ו־5 קג"מ ב־5,750 סל"ד – שכן בשביל לעמוד בתקנות לרישוי A1 ישנה גם הגבלה על יחס הספק/משקל –  של כ־0.25 כ"ס לק"ג – ובשל משקלו הנמוך של הדגם, הספקו צריך להיות נמוך מ־47 כ"ס כדי לעמוד בדרישות לרישוי A1. מחירו של ההיפרמוטארד 698 מונו החל מ־96,590 ₪.

ההיפרמוטארד 698 מונו RVE

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    2 תגובות ל חדש בישראל: דוקאטי היפרמוטארד 698 מונו

    1. מה הרעיון? יש את הקטמ 690 ששוקל 139/146/149 תלוי בשנתון והדגם,ויש לדוקאטי תהיפרמוטארד 950sp שהוא מדהים מה הרעיון לעשות עוד אופנוע יותר חלש עם סהכ 15% משקל פחות,ה950 מדהים עם 114 כוחות סוס,וצריך קצת משקל שיש הרבה כוח,176 קילו זה לא המון יש אופנועים של 260 קילו,ולכן לא מבין מה היה צריך תדגם הזה

      • יש אנשים שאוהבים גם דוקאטי וגם מנועי סינגל, וזה שהוא עם מנוע סינגל דזמו ולא מנוע v זה תוספת מבורכת

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל