מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
ימאהה מעדכנת את משפחת ה־XMAX ל־2023
כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן
משפחת קטנועי ה־XMAX של ימאהה מקבלת ל־2023 מתיחת פנים, לוח מחוונים חדש וקישוריות בלוטוס, כשדגמי ה־Tech MAX מצוידים בנוסף גם בצג TFT בגודל 4.2 אינץ' עם מערכת ניווט.
5 שנים אחרי העדכון האחרון בסדרה, קטנועי המנהלים הפופולריים של ימאהה, ה־XMAX 125 וה־XMAX 300, מקבלים מתיחת פנים ועדכונים נוספים. אמנם המנועים, המתלים, מערכת הבלימה והאלקטרוניקה נותרים ללא שינוי, אך ל־2023 מקבלים דגמי ה־XMAX מתיחת פנים עיצובית, עם יחידת תאורה חדשה בצורת האות X ומראה חד ודינמי יותר, כמו גם מאותתים חדשים המותקנים גבוה בצידי מגן הרוח, שמתכוונן לשני מצבי גובה. בנוסף, המושב עבר שינויים שהופכים את הנחת הרגליים על הקרקע נגישה והונחה יותר, בדגם ה־Tech MAX המושב עשוי חומר דמוי-עור ותפירה זהובה, שמשמש גם ככיסוי לדלתות תאי האחסון.
● עוד בנושא – ימאהה MT-07 ו־MT-125 משתדרגים ל־2023
דגמי ה־XMAX הרגילים מקבלים לוח מחוונים חדש עם צג LCD בגודל 4.3 אינץ', בעל קישוריות בלוטוס המאפשר להציג נתונים מהסלולרי דוגמת מצב הסוללה, שיחות נכנסות, הודעות ועודו. כשהחיבור לאפליקציית MyRide של ימאהה מספק גם יכולת לשמור ולשתף את נתוני הנסיעה, לראות את מקום חניית הקטנוע, תצרוכת דלק ממוצעת, תקלות, מועדי טיפולים ועוד.
לדגמי ה־Tech MAX מותקן לוח מחוונים עם מסך LCD בגודל 3.2 אינץ' המציג את נתוני הנסיעה הבסיסים, ומתחתיו צג TFT צבעוני בגודל 4.2 אינץ' עם קישוריות בלוטוס לחיבור והצגת נתונים מהסלולרי, דרך אפליקציית MyRide ופונקציות נוספות – ביניהן מערכת ניווט של Garmin. דגמי ה־Tech MAX נהנים גם מהבדלים בגימור חלקי המעטפת, צבעים שונים ופריטי עיצוב דוגמת משטחי אלומיניום במדרסי הרגליים.
שיווקם של דגמי ה־XMAX החדשים יחל בחודש מרץ 2023, עם ה־XMAX 300, אחריו באפריל ה־XMAX 125, במאי ה־XMAX 300 Tech MAX ואחרון ביוני ה־XMAX 125 Tech MAX. דגמי ה־XMAX הרגילים יוצעו בצבע כחול או אפור, כשדגמי ה־Tech MAX יוצעו באפור כהה או שחור. מחירים עוד לא פורסמו.
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן
חבל שלא מגדילים את המנוע של ה 300 קצת יותר כח והוא מושלם
א. באמת חבל שאין קטגוריה בטווח ה 350/400 סמ"ק
ב. עכשיו במחיר יעלה יותר וזה ירחיק הרבה רוכבים שיעדיפו ללכת לכיוון קימקו וסאן יאנג.
חבל ששינמכו את הכלי הזה בכך שהפסיקו עם המנוע 400 ושני בלמי דיסק בגלגל הקדמי.
היה יכול להיות מושלם הקטגוריה.
תוך כמה זמן יצאו לשוק שמשות אפטרמארקט כי השמשה הזו פשוט מכוערת