fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
אלבר טריומף קוביה עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
קוב 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
דוקאטי קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
שרקו
HJC

מגדילה טווח: BYD תיכנס לשוק הקטנועים החשמליים

מגדילה טווח: BYD תיכנס לשוק הקטנועים החשמליים

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

אחת מיצרניות הרכב הסיניות הצומחות ביותר בשנים האחרונות, BYD, הידועה ברכבים החשמליים ובסוללות הליתיום-ברזל-פוספט שלה, מגישה מסמכי פטנט חדשים המעידים על כוונתה לפתח קטנוע חשמלי משלה, צעד שעשוי לשנות את השוק הדו-גלגלי החשמלי.

למרות ש־BYD כבר מספקת סוללות ליצרניות אופנועים דוגמת Nerva הספרדית, החברה עושה צעד נוסף לקראת עצמאות בתחום הקטנועים חשמליים. שרטוטים שהוגשו במסמכי הפטנט מציגים קטנוע מנהלים חשמלי מקביל ל־250-300 סמ"ק, עם עיצוב מרשים ודי ספורטיבי.

המשמעות היא שסוללת הקטנוע עשויה להיות בעלת קיבולת של כ־12kWh, מה שיספק טווח נסיעה גדול מהרגיל וביצועים גבוהים יותר. מהשרטוטים ניתן לראות מזלג הפוך ומקום לשני קליפרים רדיאליים מקדימה, זרוע אחורית סטנדרטית עם הינע סופי ברצועה, כשהדגם נראה בשלבים סופיים ומוכן לייצור.

כניסתה של BYD לשוק הקטנועים החשמליים ככל הנראה קרובה, ועם הניסיון והטכנולוגיה של BYD בתחום הסוללות והרכב החשמלי, הקטנוע החדש עשוי להציע תחרות משמעותית ליצרנים הקיימים בשוק וגם שיפור בטווח הרכיבה והביצועים.

המהלך יכול לחזק את מעמדה של BYD כשחקנית מרכזית בתחום התחבורה החשמלית, לא רק בכלי רכב ארבע-גלגליים אלא גם בדו-גלגליים, כשהרחבת הפעילות לתחום הקטנועים מאפשרת ל־BYD להגיע לקהלים חדשים ולספק פתרונות תחבורה ירוקים ויעילים בערים הצפופות.

 

 

 

 

גלריה

  • תגיות:

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 nx500