fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
אודי דגן מתחת לתפריט
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
קריסטלינו קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
v12 באנר צידי
שרקו
סטפן
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC

נחשף: הונדה גולדווינג חדש ל- 2018

נחשף: הונדה גולדווינג חדש ל- 2018

גיא בן ברק

צילום: יצרן

הונדה תציג ב- 24.10 את הדגם החדש של הגולדווינג ל- 2018 באופן רשמי, וזה השינוי המשמעותי ביותר באופנוע מאז 2001 אז קיבל את מנוע 1,800 ואת שלדת האלומיניום המדהימה שלו.

מערכות מחשוב רבות, מפתח קירבה ומתלים סמי-אקטיביים

מתמונות המתפרסמות בכוונה או לא, נראה כי הדגם החדש פחות גדול, במיוחד החלק הקדמי הענקי שמאפיין את הגולדווינג מאז 1988 אז קיבל את העיצוב שנשאר עד היום ואת מנוע השישה צילינדרים. שינוי מהותי נוסף הוא דור חדש של מתלים, המתלה הקדמי אינו מזלג קונבנציונאלי אלא אלטרנטיבי המפריד את השיכוך מההיגוי, המתלים אלקטרוניים חצי אקטיביים כלומר מחשב מתפעל חרירי השמן בהתאם לצורך. בתמונות ניתן לראות שני דגמים, האחד הוא הדגם הרגיל בעל 3 המזוודות והמשקף הגבוה, השני הוא הבאגר F6B בגרסה חדשה. עיצובם מזכיר את עיצובו של הפאן-יורופיאן וה- CTX1300.

תאורת לד ומשקף מתכוונן

ממדים ענקיים לצרכי נוחות ופינוק של שני נוסעים למרחקים בלתי מוגבלים היו הנכס העיקרי של הגולדווינג, יחד עם אבזור אלקטרוניקה הולך ומתווסף עד למצב של עשרות מתגים המונחים על מיכל הדלק והכידון, מערכות בידור שלא יאמנו במשענות האחוריות ומה לא. כעת הממדים יורדים, המשקל יורד, את המתגים מנסים להפחית כבר הרבה שנים. השמועה מדברת על מערכת DCT כאופציה ואף גרסה היברידית.

הונדה גולדווינג הוא הדגם הוותיק בעולם שעדיין מיוצר ללא הפסקה (1975), בזמנו היה המנוע היפני הסדרתי הראשון מקורר מים, בהמשך היה מהראשונים המוזרקים, בהמשך היה לאופנוע היחיד עם כריות אוויר, כיום מיוצר ביפן לאחר שנים ארוכות בהן יוצר בארה"ב ונחשב בעיניהם לאופנוע אמריקני ממש כמו הארלי.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 300L