fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

קרדו: מהדורת KTM מיוחדת ל־Packtalk EDGE

קרדו: מהדורת KTM מיוחדת ל־Packtalk EDGE

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יח"צ, KTM/Emanuel Tschann, Renato Babic

יצרנית ערכות השמע ומותג האופנועים האוסטרי משתפים פעולה וחושפים מהדורה מיוחדת של ה־Packtalk EDGE, הדיבורית החדשה של Cardo שהוצגה לפני חודשיים, שמיועדת לשימוש עם אופנועי הכביש של KTM.

ה־KTM PACKTALK EDGE החדשה מבוססת למעשה על אותה הדיברות המתקדמת ביותר של קרדו שהוצגה בסוף חודש מרץ, וזהה לה לחלוטין מבחינת המפרט הטכני, כשההבדלים נמצאים בעיקר בצביעה הכתומה ובלוגו של KTM שמעטר את היחידה.

מי שמציגים את הדיבורית החדשה בתמונות הם כריס בירץ', רוכב האדוונצ'ר של KTM, ורוק באגורוס, רוכב הפעלולים של היצרן האוסטרי, שניהם גם רוכבי חסות של קרדו העולמית. רוק ביקר בישראל לפני מספר שנים וקיים מופע סטאנט בחסות היבואן המקומי, כשבירץ' היה אמור להגיע לישראל להדרכה של Riders For Riders בשנה שעברה, אך לא הגיע עקב אילוצים שנבעו ממגפת הקורונה וצפוי להגיע בשנה הבאה.

האדג' היא הדור החדש של דיבוריות קרדו, עם עיצוב חדש לחלוטין שמוותר על האנטנה החיצונית, מוסיף תושבת מגנטית ליחידה, טעינה מהירה עם חיבור USB Type-C, הדור השני של טכנולוגיית ה־DMC (ר"ת Dynamic Mesh Communication), שבב בלוטוס 5.2, מערכת שליטה קולית משודרגת וחיבור אוניברסלי ומערכת סינון רעשים משופרים. יצרנית הרמקולים JBL מספקת את הרמקולים בקוטר 40 מ"מ של האדג' עם שלושה פרופילי סאונד חדשים. הטעינה המהירה מספקת כשעתיים של עבודה בתוך 20 דקות טעינה, ובתוך 1.5 עד 2 שעות הסוללה תספק כ־13 שעות עבודה.

עדכוני תוכנה באדג' מתבצעים בעזרת חיבור בלוטוס ודרך האפליקציה הייעודית Cardo Connect, כשהדיבורית עמידה למים בוץ ואבק ומתחברת בקלות לצג ה־TFT של KTM, שמותקן בדגמי האדוונצ'ר והדיוק, לצורך שליטה על הזרמת המדיה מהסלולרי ותכונות הדיבורית.

חברת ברקום, יבואנית מוצרי קרדו לישראל, פתחה מראש את ההזמנות ל־KTM PACKTALK EDGE שתעלה 1,650 ₪ בישראל ותימכר אצל מפיצי קרדו וסוכנויות KTM, עם שלוש שנות אחריות.

Rok Bagoros

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובה אחת ל קרדו: מהדורת KTM מיוחדת ל־Packtalk EDGE

  1. בקיצור,אותה הגברת בשינוי אדרת.
    פעם כשהייתי צעיר ומשועמם,רכשתי ספריי צבע רכב בגוון הרכב שלי (נמכר בסלמה בת"א ב50₪) לתיקון פגוש הרכב,ועם הצבע שנשאר, פירקתי את הטלפון הנייד שלי,וצבעתי גם אותו.
    קרדו אכן מותג איכותי,אבל כל אחד יכול לצבוע את הדיבורית שלו מכל מותג אחר שהוא רוצה,או אפילו לצבוע בצבעי הקסדה.
    נ.ב-וסתם חומר למחשבה.
    למה בכלל צריך דיבורית במבנה של "מטען חורג" מחוץ לקסדה,ואז עוד לטרוח לצבוע אותו ?…
    מוטב להשקיע מאמץ טכנולוגי,להעלים לחלוטין את ה"מטען החורג" הזה מקו המתאר של הקסדה.
    כיום יש לא מעט דיבוריות שהמוח שלהן הוא פנימי,אין רעשי רוח,אין חריגה ממבנה הקסדה,ובשעת החלקה הדיבורית לא תהרס.
    שנים שאני משתמש רק בדיבורית פנימית,המענה נעשה בקול או ע"י שלט שנרכש בכלום כסף באליאקספרס.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל