fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר

אוסטריה: קנס של 10,000 אירו על ווילי

אוסטריה: קנס של 10,000 אירו על ווילי

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: KTM

חוק חדש באוסטריה הופך את פעלולי האופנועים הפופולריים לעבירה חמורה שעלולה לזכות את מבצע העבירה בקנס כספי עצום בסכום של עד 10,000 אירו (כ-36,000 ₪) ובהחרמה של הכלי עד שלושה ימים.

אוסטריה נוקטת בצעד חריף מאוד נגד מה שהיא מגדירה כעבירות תנועה חמורות ומסוכנות – ווילי, סטופי, ברנאאוט ושאר הירקות – ומטילה קנס כספי שיכול להגיע לסכום כסף גדול במיוחד, כמו גם מאיימת בהחרמה של הכלי.

למרבה האירוניה, באוסטריה מיוצרים כמה מהאופנועים המהנים ביותר לביצוע 'העבירות' הנ"ל, כמו זו המוצגת בתמונה הראשית של הידיעה.

כעת עם המטרה החדשה על הכוונת, לא ברור איך תנהג המשטרה באוסטריה באכיפה, אין ספק כי מדובר בפעולות עם פוטנציאל לפגיעה, במיוחד אם נעשות בצורה לא נכונה, על הכביש הציבורי ובטח שבמקומות צפופים כמו מרכזי ערים, אך ענישה כזו, אם לא תישמר למקרים מיוחדים בהם אכן נשקפת סכנת פגיעה ממשית בחיי אדם, נראית לנו כפעולה לא מידתית.

לנו נותר רק לקוות שהידיעה לא תגיע ליושבי המשרדים במשרדי הממשלה השונים או במשטרת ישראל, שעוד עלולים לראות את הפעולה של הממשלה האוסטרית כהחלטה סבירה והגיונית…

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

4 תגובות ל אוסטריה: קנס של 10,000 אירו על ווילי

  1. מה זה הסייפא הטיפשית של הדברים? אסור לעשות ווילי בישראל נקודה!!! אני מכיר לא אחד ולא שניים שנתפסו וזומנו לדין , זה שעושים זה סיפור אחר וגם באוסטריה יביטו ימינה יביטו שמאלה ומי שעושה ימשיך לעשות .אין בדברי הבעת דעה האם ווילי הינה פעולה חיובית ורצויה או לא ואינני שופט איש.

    • איזה תגובה מתנשאת. יש בישראל עבירה שנקראת נהיגה בקלות דעת, ועבירה של נהיגה מסוכנת. אין תקנת תעבורה נגד ווילי. הסיפא מאוד הגיונית. גם בישראל אם אתה תצא מרמזור למשל ויתרומם לך הגלג טיפה לגובה נמוך לזמן קצר כנראה שלא תסכן אף אחד. מי שמרים ווילי לשמים באמצע כביש נוהג בצורה מסוכנת. וואלה ההתייחסות המוגזמת של האוסטרים באמת לא מידתית. הכי דפוק שהם כוללים ברנאוט. כאילו מה הקשר.

  2. זה רק מעודד ניסיונות בריחה במקום עצירה לשוטר

  3. שיעלו את הקנס גם ל 15 אלף, ושיתפוס גם בישראל.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל