fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

אופנועי הסירה של צ'אנג-ג'יאנג בדרך לישראל

אופנועי הסירה של צ'אנג-ג'יאנג בדרך לישראל

אסף לביא

צילום: יצרן

חברת ג'ט סטאר משווקת בישראל כבר יותר מעשור את אופנועי קיוואי, בשנים האחרונות גם את מותג בנלי שמצליח מאוד בישראל וכעת גם את אופנועי Changjiang עם הסירה.

במהלך 2019 אישר משרד התחבורה יבוא אופנועים עם סירה, לאחר שקטגוריית הרישוי של הכלים האלו, L4e, לא הייתה מאושרת לייבוא במשך כ-30 שנה, זאת בעקבות פניה של מוטו24, במטרה להביא את אופנועי אורל, משרד התחבורה אישר את הייבוא – מה שאומר שגם יבואנים אחרים יכולים להתחיל למכור אופנועים עם סירה. וההיסטוריה של צ'אנג-ג'יאנג דומה מאוד לזו של אורל, כשבעבר שתי החברות נמצאים אופנועים שמבוססים על אופנועי ב.מ.וו עם סירה ומעורבות של ברית המועצות לשעבר.

הסיפור של צ'אנג-ג'יאנג מתחיל עם BMW R71 משנת 1938, אותו העתיקו הסובייטים והחלו לייצר ב-1942 כ-IMZ M72, במהלך שנות ה-50 נמכרו האביזרים ומכונות הייצור לסין, שכעבור כמה שנים הציגה את ה-Chang Jiang 750 עם המנוע בוקסר 746 סמ"ק מקורר אוויר, בעיקר לשימוש צבאי.

לפני כמה שנים חזר המותג לייצור אופנועים, הפעם על בסיס מודרני יותר, אבל גם מושאל – טווין מקבילי בן 650 סמ"ק, מקורר נוזל – שמקורו בקוואסאקי ER6, עם שינויים כמובן, כמו תיבת הילוכים עם 5 הילוכים במקום שישה במקור. המנוע מפיק 66 כ"ס ב-8,000 סל"ד ומומנט של 6.3 קג"מ ב-7,000 סל"ד. המתלים של KYB, מערכת הבלימה משולבת וכוללת בלם חניה לסירה, גלגלי 18″, משקל של 365 ק"ג, מיכל דלק בנפח 20 ליטר, תאורת LED, צג LCD, גלגל ספייר ותיק כלים.

לצ'אנג-ג'יאנג שני דגמים על אותו הבסיס – ה-Dynasty וה-Pekin Express, הנבדלים ברמות האבזור, כשהפקין אקספרס יותר אדוונצ'רי, עם תאורה על הסירה, מגן פנס וכננת. מחירו של דיינסטי 88,664 ₪, הפקין אקספרס ימכר ב-92,664 ₪.

לאתר צ'אנג-ג'יאנג

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

11 תגובות ל אופנועי הסירה של צ'אנג-ג'יאנג בדרך לישראל

  1. טוב, מי המשוגע שקונה? ומה הפוליטיקה שהביאה את משוגעי משרד התחבורה לאשר את הייבוא?
    בטח הקונה הוא הבן של הציפור מבית המשפט העליון.
    התלת אופנוע המדובר בגודל של מכונית קטנה, רק שמכונית קטנה:
    *עולה 20,000ש"ח פחות,
    *היא אוטומטית,
    *יש בה מיזוג(חימום וקירור),
    *ביטוח החובה למכונית שליש מעלות ביטוח חובה לאופנוע,
    *במכונית מקבלים בטיחות של מכונית,
    *לא צריך להוציא רישיון נפרד.
    אז איך קוראים לציפור?

    הטיפ שלי: קל ופשוט להגביהה כל מכונית קטנה, להחליף לצמיגים רחבים וקרביים, ולצאת לשטח בלי 4X4. תתפלאו כמה הצעצוע הזה יפתיעה אתכם בדילוג על מכשולים ובמעברים קשים אחרים. כמה יעלה? תשאלו במוסך (רחוק מ 20,000ש"ח)

  2. במחיר ההזיה הזה שישארו בסין . הטמטום ורדיפת הבצע כאן לא יאמנו

  3. הבדיחה הכי טובה ששמעתי מזה שנים…
    איזה מחיר לא הפסקתי לצחוק..
    הפעם התעלו על עצמם…
    איזה אומץ…

  4. מקסים!
    לכל אלו שנגד, יש לכם טיעונים טכניים להפליא, אבל מי שרוכש כזה כלי לא ממש מעניין אותו מה שכתבתם, וטוב שכך.
    על דבר אחד לא חשבתם, הייחוד של הכלי.
    הכלי שלכם מסובב ראשים כשאתם עוברים ברחוב? בטח לא. אז זה כן!!!!!!!
    לא יודע לגבי הכלי הזה, אבל האורל הרוסי נוסע בככככככל מקום. ושלכם? ממש לא.
    בקיצור, תקנאו. 🙂 לא הכל כסף. תסתכלו מעבר. בכלל בחיים.

    • ייחוד של הכלי???? איזה ייחוד בדיוק???? עגלה סינית מיושנת מיצרן סיני איזוטרי. כן הוא בהחלט מסובב ראשים לצד הנגדי . הרוסי עגלה מיושנת במחיר סופר מופקע וזה האחרון סתם במחיר מופקע, כלים חסרי תכלית לאנשים החיים על ברכי הנוסטלגיה .כל אופנוע דוש מודרני בינוני ,יסע שבכל שטח בצורה יותר מוצלחת ויותר בזול וזה לא עניין של תקציב אלא של חוסר הבנה. הכלים הללו גם מסוכנים בכביש ונדרשים לנסיעה רגועה ואיטית במיוחד.

  5. 88 אלף שח איז הגזמה במה יש תועלת באופנוע כזה

  6. אז זהו שמי שרוכש כלי כזה לא ממש חובב אופנועים אלא נוסטלגיה ועגלות. הדבר הזה מסובב ראשים לצד הנגדי. טיעונים טכניים אין ממש צורך לעלות מסיבות ברורות. מחירו הזוי ,מחירה של העגלה השניה האורל מטורף. כלים מסוכנים!!!! תקנאו??? אתה ממש חי בסרט ,בחינם אני לא לא מוכן לקבל אותם.

  7. האם רכישת פיאט 500 הגיונית על פני יונדאי i10? – התשובה בכבישים, יש מזה וגם מזה. ברכישת רכב לא הכל הגיון. אנשים שמחפסים היגיון ומסתכלים דרך החור בגרוש רכשו בעבר סובארו. רכב זאת גם חוויה. מי שלא מסוגל או לא מעניין אותו שירכוש רכב שמתעים לו. אין מקום לזלזל בצרכים ובחויה שאנשים מחפשים. כן ירבו יבואנים ודגמים לתרבות המוטורים המוגבלת בארצנו.

  8. האנאלוגיה שעשית מטופשת למדי! פיאט 500 מכונית מוצלחת מאוד, אחת הקטנות המצליחות ויותר מהנה לנהיגה ובעלת אופי מהיונדאי המשמימה. כאן מדובר על אופנוע סיני מיושן ועתיק מיצרן איזוטרי כן יש לו מקום, לכל דבר יש מקום ,לא במחיר הזה ולא יראו כאלה על הכבישים ,כמו שלא יראה האוראל אחיו הרוסי שמגיע למחיר של אופנועי פרימיום משובחים וגם הוא בעל שורשים ומכלולים עתיקים ביותר ובאופנועים עתיק לא בהכרח טוב ובטח לא בטיחותי !!!!!!!!!

  9. מזכיר לי את הווספה של האבא שלי,לאחר שמכר המצ'לס,כשהבין שהוא מזדקן וצריך "קלנועית".
    זכיתי לנסוע לא פעם על הווספה בסירה,וזו חוויה.
    המחיר הזוי ולא הגיוני לכל האופנועי סירה בארץ,ובמחיר שכזה ברור שאקנה רכב,אם אני כבר תקוע בפקק.
    אם המחיר היה מקביל פחות או יותר לכלל האופנועים בשוק,אולי הייתי סתם מתפתה בשביל הנוסטלגיה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל