fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר

איגוד יבואני הרכב: מחטף של רשות המיסים ב־1 בינואר

איגוד יבואני הרכב: מחטף של רשות המיסים ב־1 בינואר

איגוד יבואני הרכב הדו-גלגלי בלשכת המסחר מפרסם היום מכתב חריף המתנגד למהלך של רשות המיסים להעלאת מס הקניה על רכב דו-גלגלי בקטגוריית נפח שבין 251 ל־400 סמ"ק ל־50%.

איגוד יבואני הרכב בלשכת המסחר:

"מחטף של רשות המיסים – מס הקניה על רכב דו גלגלי צפוי לעלות משמעותית ללא כל הצדקה. בתאריך 1 בינואר 2024 צפוי מס הקניה על רכב דו-גלגלי המשמש כחולץ פקקים חיוני בקטגוריית נפח שבין 251 ל־400 סמ"ק, לעלות משמעותית, מרמה של 40% כיום ל־50%, תוך גרימת נזק ליעדים לאומיים. העלאת מס זו מסתברת לאור שימוע חיצוני של צו תעריף המכס שפורסם בימים אלו להערות הציבור. בדברי ההסבר שפורסמו ע"י רשות המיסים לא ניתנה כל הצדקה ממשית, פרט לשיקולים טכניים גרידא ואי אילו טענות נוספות שגויות ובלתי מבוססות מקצועית.

בקטגוריה זו צפויים להיפגע כלים הנמצאים בעמוד התווך המרכזי של הרכב הדו-גלגלי בישראל, ומשרתים עשרות אלפי משקי בית – ובהם משרתים בסדיר ובמילואים הנזקקים לאמצעי תחבורה מהיר ויעיל, תוך תרומה משמעותית להפחתת הגודש בכבישים ברמה העירונית והבינעירונית. כמו כן משרתת קטגוריה זו גורמים מוסדיים, את כוחות הביטחון, המשטרה ההצלה והחירום, עיריות ורשויות מקומיות.

ייקור המס לקטגוריה זו מנוגד לסיכומים קודמים שבוצעו לאחר דיונים מקצועיים מול רשות המיסים במהלך השנים, ומנוגד לחשיבות הקטגוריה ליעדים תחבורתיים ולאומיים.

איגוד יבואני הרכב הדו-גלגלי סבור שאין כל הצדקה להעלאת נטל המס על שכבות הבינים ופגיעה כאמור גם ביעדים תחבורתיים לאומיים. מדובר בפגיעה מיותרת וחסרת כל הצדקה מקצועית. אין כל מקום להרעה בקטגוריית מס זו. יש לצפות מרשות המיסים וממשרד האוצר לבצע תיקון מהיר ולשמור על יציבות מיסוי בענף תחבורתי חיוני זה למשק, לפחות עד לסוף שנת 2026".

עוד בנושא:

תעריפי ביטוח החובה לדו"ג יעלו ביולי – אבל זה לא הכל

עיקרי דברים: ביטוח החובה בוועדה לביקורת המדינה

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

15 תגובות ל איגוד יבואני הרכב: מחטף של רשות המיסים ב־1 בינואר

  1. כמה מושחתת ועלובה יכולה להיות מדינה אחת שכולם עוסקים באיך לדפוק איש את רעהו ולבזוז את הקופה הציבורית פלא שגבולותנו נפרצו. מדינה פקוקה להחריד עם רקקקבת שלא תגמר כנראה ב30 שנה הבאות החלאות מעלים מחירים לקטגוריית חולצי הפקקים וחברות הביטוח מעלות ביטוחים להכל אולי באמת לא מגיעה ליהודים מדינה ,כי מי דצנהל מדינה ברמת שחיתות כזאת ,לא מגיעה לו מדינה ,גועל נפש.

  2. בואו נצא כל הקטנועים וכל האופנועים להפגנה מטורפת…
    על מחירי הביטוח ועל כל החארה שהם מנסים להאכיל אותנו …
    מושחתים כאלה צריכים ללכת הביתה…

    • אף אחד לא יצא לאף מקום ,לא אחרי השואה שקרתה וגם לא לפניה,בקיץ העלו את מחירי הביטוח ואיש לא פצה פה ,כי זאת השיטה כאן לייאש את העם ולדכא אותו עד שאין לו אנרגיה לכלום ,כי נתינים מיואשים נוחים לגחמות שילטונות מושחתים.

  3. אם אין לך כסף לקנות חשמלית סינית קטריאנית ב 230 אלף אתה לא נחשב. הפכנו לוואסאלים של הממשלה. במקום להוריד מס קניה על הקטגוריה הזאת, מעלים?

  4. מי אלה ההזויים שיושבים שם למעלה
    וחושבים רק איך לדפוק את האזרח הקטן

    • ניסן מי הם???? הם חלאות מרושעים שרק הכסף מעניין אותם ודופקים עם מיואש ודפוק שבמקום לקום ולשרוף את הרחובות על כל העוולות שנעשים בו ,לא נוקף אצבע וממשיך להדפק כמו אישה מוכה שאין לה אומץ לעשות מעשה.

  5. בוא נראה מי פה יכול להתאפק.
    מאוד פשוט, לא רוכשים כלים חדשים בנפחים 251-400 מרגע זה ועד להודעה חדשה שהגזירה בוטלה.
    תנו ליבואנים לעשות את המלחמה. להם יש כוח יותר מלכולנו יחד.
    אבל, אם אתם לא חרדים שעושים מה שהרבי עושה, עוד רגע של איפוק וישר תרוצו לרכוש. ואם לא אתם הקוראים, אז אחרים. כי האיפוק מאיתנו והלאה, גם אם זה אומר שאנחנו דופקים את עצמינו.
    אתם עוד פה או שכבר רצתם לרכוש?!
    תתחדשו :).

  6. נראה שאינך מבין את הסיטואציה?! בגדול אתה צודק צריך להמנע מקניה ,יחד עם זאת לא מדובר בקטגוריית אופנועי תחביב יקרים לעשיקון העליון ,אלי בכלי תחבורה בסיסי חולץ פקקים לאזרח הפשוט והעובד שלעיתים גם אינו מחזיק ברכב וזהו כלי התחבורה היחיד שלו ,אז ההצעה להתאפק עשויה להתברר כבעייתית .

    • תסתכל מה עניתי לטיפש שמכנה אחרים טיפשים.

  7. מה זה מי יכול להתאפק????? לא מדובר בהתאפקות בקניית אופנועי פרימיום לעשירון העליון ,אלא בחולצי פקקים לאנשים ממעמד הביניים ומטה שלחלקם זה כלי רכב יחיד ,אז למה להציע הצעות יהירות ומטופשות??? תתאפק אתה לפני שאתה רוכש את האדוונצרים שלך. המחיר של הכלים הללו צריך לרדת מיד כולל כל מחירי הביטוח ההזויים לכלל הרוכבים ,כמובן שזה לא יקרה במדינת ישרעהל המושחתת שמנהיגיה עסוקים אך ורק בביזת הקוםה הציבורית

    • כנראה שאתה יהיר ואתה טיפש. או רק טיפש, אם אתה מכנה מישהו אחר בצורה כזו.
      מה זה מעניין בכלל איזו קטגוריה? אם זה מה שהוחלט ולא יוכלו לבטל את הגזירה, מה הלאה? תמשיכו להתבכיין ולדבר להיגיון? אין היגיון. זה מה יש. אלו פקידים חסרי היגיון. אז ראש בקיר? מה עושים? ממשיכים לקנות חדשים? לא! לכו תקנו יד שנייה או מה שבא לכם, אבל לא חדש!
      זה ייצור לחץ.

      • אדם חכם אינו מגיב לגופו של כותב ,לא רשמתי שאתה יהיר וטיפש אבל אתה מתלהם כאחד בתגובתך כלפי. נראה שאתה מסרב להבין מה רושמים לך אז קרא שוב מה מה רשמתי בטרם תתלהם . בסייפא של דבריך אנחנו מסכימים פקידים מגעילים, אבל הם מבצעים את הוראות שרי הביזה המושחתים. ושוב אכתוב ישנם אנשים שזה כלי התחבורה היחיד עבורם והוא צריך להיות אמין אז באין ברירה הם מעדיפים חדש ועושים זאת באין ספור תשלומים.

      • לא קראתי לך טיפש אבל שים לב לתגובותיך אלי ואחרים המילה טיפש מופיעה שם יותר מידי מעניין מדוע? עדיף שתתמקד בנושא ולא בגופו של כותב .ושוב קרא מה רושמים לך בטרם תתלהם .קל לך להציע לאחרים לא לקנות חדש כאילו מדובר באוופנועי פרימיום ולא בתחבורה זולה למעמד הביניים ומטה במדינה מושחתת ונטולת תחבואה ציבורית

        • וואו, לא הבנתם כלום. מעניין ת'תחת איזה אופנועים אלו. הדבר היחיד שמעניין מה עושים עכשיו. תמשיכו עם להיות צודקים ולהתבכיין פה. 🙂

  8. מה הסיבה לקנות 250-350 סמק בכללי? ההבדל בביטוח טיפס מאלף שח בשנה לכ 1500-2000. מחיר הקניה גם יצור פער די גדול בשעת רכישה.
    וכל זה בשביל מה 10-20 קמש יותר על השעון ועוד איזה פיצ'ר?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל