מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
אמ.וי אגוסטה מציגה את ליין ה-RC של 2019
אסף לביא
צילום: יצרן
דגמי ה-RC של אמ.וי אגוסטה מגיעים השנה בצבעי אדום ושחור בולטים כשביניהם מפרידים פסי לבן וירוק, המספר 37, כמספר אליפויות העולם של היצרן, נותר זהה.
משפחת ה-RC כוללת את ה-F3 בגאסות 800 ו-675, ה-F4, ברוטאלה 800, דראגסטר 800 והטוריזמו וולוצ'ה – האחרון גם קיבל עדכון בדמות מערכת קלאץ' חכמה.
ה-F4 RC מקבל צביעה שחושפת את הקרבון ממנו עשויים הפרינגים. האופנוע מגיע קיט מרוצים עם ECU מכוון מערכת הפליטה המלאה של SC פרוג'קט, אלו, בשילוב עוד מרכיבים בקיט מביאים את ה-F4 RC ל-212 כ"ס, נתון מטורף, אך "מחוויר" לצל 234 כ"ס של הפאניגלה V4R. בולמים אלקטרוניים קדימה ואחורה מתוצרת אוהלינס.
ה-F3 RC בנפחי 800 ו-675 סמ"ק מגיעים עם ריט מרוצים דומה לשל ה-F4 עם אגזוז, ECU, ידיות בלם וקלאץ' תכנוונות ומתקפלות, ג'ק מרוצים וכיסוי.
הדראגסטר RC המפלצתי מבוסס על דגם ה-RR אך מוותר על חישוקי שפיצים, מפנק בחלקי קרבון ומשיק עוד 4 ק"ג ממשלקו, 160 ק"ג על 150 כ"ס באופנוע נייקד קצר ויפה, האיטלקים יכולים ללכת רחוק יותר מזה?
הברוטאלה RC גם מפוצץ חלקי קרבון, בשילוב עם הג'אנטים האדומים וצביעת המירוצים שה כנראה אחד מהאופנועים היפים והמאוזנים בליין היצרן.
הטוריזמו וולוצ'ה RC עם מערכת ה-SCS, המאפשרת שימוש בקלאץ' באופן ידני או השארתו באחריות המחשב, מתעדכן בצביעתו.
עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן
התגובות סגורות לפוסט זה.