fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

בקרוב: הונדה X-ADV 750 חדש

בקרוב: הונדה X-ADV 750 חדש

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

מסמכי פטנט של היצרנית היפנית חושפים את עתידו של קטנוע הקרוסאובר המצליח, עם הצצה ראשונה לדור השלישי של ה־X-ADV 750 שכנראה ייחשף בסוף השנה הבאה.

הונדה הציגה לראשונה את ה־X-ADV בתערוכת EICMA מילאנו 2015, כדגם קונספט מאוד לא שגרתי שתוך שנה בלבד הפך למציאות עם דגם הייצור הסדרתי שהיה דומה למדי לקונספט. על בסיס שלדת ומנוע ה־NC750X עם גיר ה־DCT (ר"ת Dual Clutch Transmission) האוטומטי, ה־X-ADV 750 הציע משהו חדש לחלוטין לעולם קטנועי-העל, שעד אותו זמן ניסה בצורה עיקשת להיצמד לנוסחה הספורטיבית המצליחה של הטימקס, ותוך כמה שנים הפך ללהיט מכירות אמיתי, עם שדרוג משמעותי ראשון בשנת 2020, והיווה השראה ליצירת קטנועי קרוסאובר נוספים, כמו ה־ADV350 וה־ADV150 של הונדה, ודגמים של יצרנים נוספים שמיהרו להצטרף לטרנד הקרוסאובר.

מסמכי רישום פטנט חדשים של הונדה ביפן חושפים את מה שכנראה עתיד להיות הדור השלישי של ה־X-ADV, על בסיס אותם שלדה ומנוע, עם שינויים ניכרים מהדגם הנוכחי. כך לדוגמה ניתן לראות בשרטוט יחידת תאורה ראשית חדשה, עם שלושה פנסים בכל צד, הממוקמת ממש מעל הגלגל הקדמי במקום המיקום הקונבנציונלי – שם ככל הנראה יותקן פס תאורת יום (DRL).

בנוסף, בחלקו האחורי נראה בבירור עיצוב חדש לזנב המשלב בתוכו דוד פליטה חדש וגדול יותר, שגם עולה גבוה יותר מבדגמים הקודמים, משנה מאוד את עיצובו של הזנב ומשפר מעט את מרווח הגחון. עוד לא ברור האם השינוי הזה אכן נועד לשפר את יכולות השטח של קטנוע הקרוסאובר הגדול או את התחושה כי מדובר בכלי עם יכולות שטח גבוהות בזכות מראה מעט קרבי יותר.

בכל מקרה, אנחנו לא צפויים לראות את הדגם בשנה הקרובה, שכן בהונדה כבר הציגו את צבעי 2024 של הפורצה 750 וה־X-ADV 750, צעד שמבטיח כי הדגם החדש לא מיועד לשנת הדגם הבאה, שכנראה ייחשף במהלך אחת מהתערוכות שיתקיימו ב־2024, כדגם ייצור לשנת 2025.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

2 תגובות ל בקרוב: הונדה X-ADV 750 חדש

  1. צריך להשתמש במנוע של הטראנלפ
    שהוא חזק יותר

  2. האם יהיה מקום לאכסון שתי קסדות מלאות?
    האם יהיומלפנים שני תאים לאייפון, ומשקפי שמש

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל