fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC

גאווה איטלקית – אנרג'יקה ספקית יחידה לאליפות העולם לחשמליים

גאווה איטלקית – אנרג'יקה ספקית יחידה לאליפות העולם לחשמליים

אופנועים עם מנועים חשמליים ישתתפו במירוצי המוטו גיפי, קרי אליפות העולם הרשמית המובילה לאופנועים, החל מעונת 2019, בתחילה בדירוג נפרד תחת השם MOTO-E ונחיתות מתבקשת מול עמלצי הבעירה הפנימית, אך עם השנים נראה בתהליך בלתי נמנע את דעיכת מנועי הבנזין כתוצאה מהפסקת הפיתוח בעוד מנועים חשמליים יפרחו עד שיהפכו להיות המנועים היחידים גם במסלולים.

לקראת עתיד קרוב זה נערכת דורנה מנהלת המוטו גיפי ולאחר מבחנים שבצעה לכול אופנועי המירוץ החשמליים הקיימים החליטה כי האופנועים מתוצרת אנרג'יקה, דגם EGO הסופרבייק החשמלי של החברה האיטלקית הקטנה, יהיו אופנועי המירוץ שישמשו את סדרת החשמליים, ולפחות בשנה הראשונה יהיו אופנועי יצרן יחיד מתוך הבנה כי לא ניתן יהיה אחרת להגיע לאחידות מפרט ולהתגבר על ההבדלים בין היצרנים החשמליים הקיימים היום. מדובר בהישג אדיר לחברה האיטלקית הקטנה שהביסה את כול יצרני המנועים החשמליים הספורטיביים בעולם, ויש לא מעט כאלה, בראשם הונדה שאמנם מתחרה באי מאן תחת השם מוג'ן שינזן אך ידוע שהיא מאחורי המותג המצליח, וגם פולאריס שמחזיקה במפעל אופנועים חשמליים – ובכול זאת החברה האיטלקית ממודנה היא שתספק את אופנועי המירוץ החשמליים הראשונים.

תגובה אחת ל גאווה איטלקית – אנרג'יקה ספקית יחידה לאליפות העולם לחשמליים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל