fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

דוקאטי מולטיסטרדה V4 מקבל מערכת הנמכה אלקטרונית

דוקאטי מולטיסטרדה V4 מקבל מערכת הנמכה אלקטרונית

אסף לביא

צילום: יצרן

האדוונצ'ר הבכיר של דוקאטי מקבל עדכון אלקטרוני קל, צביעה חדשה לגרסת ה־S ואופציות אבזור חדשות; מערכת אלקטרונית להנמכת האופנוע בעמידה תצא גם כעדכון גרסה לאופנועים שכבר נרכשו.

משפחת דגמי המולטיסטרדה V4 הייתה הנמכרת ביותר של דוקאטי בשנת 2021, עם כ־10,000 יחידות שנמכרו בשנה הראשונה לשיווקה. בדוקאטי לא ממתינים ומציגים שורת עדכונים קלים לדגמי המשפחה שיהיו זמינים כבר בחודש הבא. המולטיסטרדה V4 S מקבל אופציית צבע חדשה, Iceberg White, שמצטרפת לאופציות הקיימות – Ducati Red ו־Aviator Grey. בנוסף לכך, דוקאטי משפרים קלות את מערכות החיבור בין האופנוע למכשיר הנייד ואת ממשק המשתמש, כמו גם מוסיפים פונקציה חדשה למערכת המתלים האלקטרוניים הסמי-אקטיביים הנקראת Minimum Preload, שמאפשרת להנמיך את האופנוע בעמידה, בכך מקלה על הנחת זוג רגליים בטוחות על הקרקע בעצירה או בעת תמרונים במהירות נמוכה, במיוחד בהרכבת נוסע נוסף. כל זה יהיה זמין בחודש הבא דרך עדכון תוכנה חינמי לאופנועים שכבר עלו לכביש.

לרשימת האביזרים האופציונליים דוקאטי מוסיפה החודש גם קיט מתלים מונמכים (לדגם ה־V4 הרגיל) וסט ארגזי אלומיניום. קיט ההנמכה שיוצע כתוספת בתשלום מורכב מקפיצים למזלג הקדמי והבולם האחורי וג'ק צד מקוצר, שמנמיכים את האופנוע בכ־20 מ"מ, לצידו דוקאטי מציעה גם מושב מונמך ב־30 מ"מ כמו גם מוגבה ב־15 מ"מ. בזכות אופציות האבזור השונות גובה המושב נע בין 790 מ"מ ל־875 מ"מ. סט ארגזי האלומיניום החדשים שדוקאטי תציע מהחודש הבא כולל ארגז עליון בנפח 41 ליטרים וצמד ארגזי צד בנפח כולל של 76 ליטר, שמיוצר בשיתוף פעולה בין היצרנית מבולוניה לחברת Givi, וניתן לרכישה עם תיקים בד פנימיים.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל