fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן

הנוקמים נגד האימפריה: קסדות חדשות מ־Ruroc 

הנוקמים נגד האימפריה: קסדות חדשות מ־Ruroc 

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

קסדת הדגל של יצרנית הקסדות האנגלית Ruroc, ה־Atlas 4.0 קרבון, מקבלת גרפיקות חדשות כחלק משיתוף פעולה עם דיסני, בעלת מותגי המדיה מארוול ומלחמת הכוכבים.

כיאה ליצרנית שקיבלה את מירב חשיפתה בזכות עיצובים יוצאי דופן והופעה בסרט אקשן המבוסס על קומיקס, חברת Ruroc יוצא בשיתוף פעולה חדש ומשיקה את קסדת הדגל של המותג, ה־Atlas 4.0 קרבון, במגוון גרפיקות חדשות של דמויות של גיבורי סרטי הנוקמים של מארוול – הפנתר השחור, קפטן אמריקה ואיירון מן – ושל דמויות האימפריה המרושעת של סרטי מלחמת הכוכבים – בובה פט, חיילי הסער ודארת' וויידר.

ה־Atlas 4.0 היא קסדת כביש בעלת מעטפת קרבון פייבר, המצוידת ב־EPS בעל דחיסות משתנה ובטנה מיוחדת בעלת מנגנון RHEON בקודקוד לצורך פיזור אנרגיה נוסף ועומדת עומדת בתקן ECE 22.06 החדש. בנוסף, יש לה ריפודי לחיים עם ספוגים בצפיפות חומר משתנה, בד מנדף זיעה ומנגנון שחרור מהיר במקרה חירום, תוספת לכריות באזור האוזניים לשיכוך רעש, פתחי אוורור בחזית וצמד פתחי יציאת אוויר מאחור, רצועה בעלת מנגנון FIDLOCK, משקל שנע בין 1,500 ל־1,600 גרם, ומפתח בעל זווית ראייה של 215º אופקית ו־100º אנכית. ה־Atlas 4.0 מגיעה מוכנה להתקנת דיבורית מקורית, Shockwave, עם רמקולים בקוטר 40 מ"מ, מיקרופון מובנה, 8 שעות שימוש, טעינה בעזרת USB-C ואפליקציה ייעודית.

הקולקציות החדשות מצטרפות לשיתופי הפעולה הקודמים של Ruroc מהם נולדו גרפיקות בהשראת דמויות הקומיקס של DC: הג'וקר, באטמן, הרידלר, הארלי קווין, וונדרוומן וסופרמן.

"כמעריצים מושבעים של מארוול, אנחנו שמחים לשתף פעולה עם דיסני כדי לספק את הקולקציה הייחודית הזו של הנוקמים. זה משהו שהמעריצים והעוקבים שלנו ביקשו, והתהווה כבר יותר משנתיים, אז אנחנו נרגשים מאוד לקראת השקת הקולקציה של מארוול", אמר דייווי תומס, מנהל השיווק של Ruroc. "המטרה שלנו עם קולקציית מלחמת הכוכבים הייתה ליצור מיזוג ייחודי בין דמויות מלחמת הכוכבים האייקוניות ל־Atlas 4.0 Carbon, בין אם אתם מעריצים של הסית', חסידים של האימפריה, או חסידי הדרך של המנדלורים", הוסיף ניל דאפי שהיה מעורב בתהליכי העיצוב של הקולקציה.

 

 

 

 

5 תגובות ל הנוקמים נגד האימפריה: קסדות חדשות מ־Ruroc 

  1. עיצוב באמת מיוחד ויפה,אבל השאלה האן זה גם במחיר שפוי.
    לצייר קפטן אמריקה וארטיק ווידר על קסדה,יעלה את אותו הסכום של לעשות גרפיקה סתמית.
    מאמין שיום יבוא,ובאליאקספרס ימכרו מדבקות מיוחדות,שיעשו את אותו האפקט,על כל קסדה ובכל צביעה אפשרית,והרבה יותר בזול.
    חבל שרק חברה אחת מסויימת,מבצעת עיצובים יפים שכאלו,וחבל שרק על קסדות הדגל ,שהן בעלות מחיר מופקע ממילא.

  2. הם נמכרות באופנוסנטר
    אני קניתי את הג’וקר בסניף החדש שלהם בראשל״צ
    מפחידות!!!!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל