fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

הרקולס – קרוזר חשמלי מאסיבי מחסל את קונפדרט

הרקולס – קרוזר חשמלי מאסיבי מחסל את קונפדרט

גיא בן ברק

צילום: יצרן

נמצא פיתרון נהדר לבעיית האסתטיקה של קאסטומים חשמליים: במקום הרגיל בו שוכן מנוע הוי-טווין כפי ששכן מאז 1901, מתקינים וי-טווין בנזין "דמי" שנראה מצוין אבל המנוע האמיתי חשמלי ונמצא במקום אחר לגמרי. בדרך זו בחרו אנשי סדנת "קונפדרט" שהעבירו את הקרוזרים האדירים שלהם מהנעה באמצעות מנועי בנזין וי-טווין שני ליטר משופרים של S&S – למנועי חשמל ובמקביל בחרו לחסל אחרי 25 שנה את השם "קונפדרט" ולהחליף אותו ל"קרטיס".

הקרוזר החשמלי הראשון של קרטיס החדשה נקרא "הרקולס", ושני הצילינדרים הגדולים במרכזו אינם מכילים בוכנות ואש אלא מהווים פרט עיצובי בלבד, שני מנועים חשמליים שנלקחו מאופנועי זירו מייצרים כאן הספק מרבי של 175 כוח סוס וחשוב יותר, מומנט המגיע בשיאו ל- 26 קג"מ ומתקבל באופן חשמלי אופייני כלומר במשיכה מיידית, חזקה ומתמשכת.
שינוי השם כרוך כמקובל בארה"ב כיום במניע פוליטי – ה- "קונפדרט" שמו של צבא הדרום במלחמת האזרחים האמריקנית לא התאים עוד לדעת הבעלים, והוחלט לעבור לשם אמריקני לא פחות אך בלי סיבוכים: קרטיס הוא כמובן גלין קרטיס הטייס, אופנוען וממציא אמריקני אגדי שבשנת 1908 תקע מנוע V8 בשלדת אופנוע ואף רכב על הדבר הזה..

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל