fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

חדש בישראל: ב.מ.וו R1300GS 

חדש בישראל: ב.מ.וו R1300GS 

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

יבואנית ב.מ.וו לישראל, דלק מוטורס, מתחילה במכירה המוקדמת של האדוונצ'ר החדש של ב.מ.וו, ה־R1300GS, החל מ־177,500 ₪.

אחרי כמעט 6 שנים, ב.מ.וו נפרדת השנה מה־R1250GS לטובת דגם חדש לחלוטין, ה־R1300GS, המבוסס על מנוע בוקסר דו-צילינדרי חדש, בנפח גדול יותר של 1,300 סמ"ק (לעומת 1,254 סמ"ק בדגם היוצא), וקומפקטי יותר בזכות תיבת הילוכים חדשה המותקנת בתחתית המנוע במקום בחלקו האחורי. המנוע החדש, המייצר הספק של 145 כ"ס ב־7,750 סל"ד ומומנט של 15.2 קג"מ ב־6,500 סל"ד, קל בכ־12 ק"ג ומותקן בשלדה חדשה לחלוטין עם מתלי Telelever מקדימה ו־Paralever מאחור, בגרסת EVO משופרת המאפשרת מהלך גלגלים גדול של 180 ו־200 מ"מ, בהתאמה.

גם עיצובו של ה־R1300GS עבר עדכון מקיף וכעת בולט בתאורת ה־LED הראשית בצורת X ומעטפת בעלת מראה חד ומודרני יותר. ברשימת האבזור האלקטרוני תמצאו בקרת שיוט אקטיבית, התראת התנגשות וסטייה מנתיב ובלימה אוטומטית בחירום, מתלים אלקטרוניים ומערכת כיוונון גובה נסיעה (כסטנדרט בישראל), בנוסף לידיות מחוממות, מערכת התנעה ללא מפתח, מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים, מערכת ABS Pro, קוויקשיפטר דו-כיווני, מצבר ליתיום קל, ארבעה מצבי רכיבה, בקרת אחיזה דינמית, מערכת סיוע לבלימה ומערכת MSR, צג TFT בגודל 6.5 אינץ' עם קישוריות בלוטוס, תא לסמארטפון עם שקעי טעינה USB ו־12V ומאותתי LED מובנים במגני הידיים.

השינויים במנוע ובשלדה אפשרו התקנת גל-הינע ארוך יותר ושמירה על בסיס גלגלים של 1,518 מ"מ, מיכל הדלק עשוי כעת מאלומיניום בנפח של 19 ליטר, גובה המושב הסטנדרטי עומד על 850 מ"מ וניתן לכיוונון והחלפה במושב מונמך או מוגבה מקורי מקטלוג האביזרים בטווח של 800 עד 890 מ"מ. שלדת הזנב החדשה חזקה יותר. המשקל הרטוב עומד על 237 ק"ג. הגלגלים ייצוקים במידות 19 אינץ' מקדימה ו־17 אינץ' מאחור. מערכת הבלימה בעלת זוג דיסקים בקוטר 310 מ"מ וקליפר רדיאלי עם 4 בוכנות מקדימה, ודיסק בקוטר 285 מ"מ וקליפר דו-בוכנתי מאחור.

מחירו של הב.מ.וו R1300GS החדש מתחיל ב־177,500 ₪ לרמת הגימור הבסיסית, Pure, דרך 179,500 ₪ לרמות הגימור Trophy ו־Triple Black, הנבדלות בסכימת הצבע המיוחד, ועד 185,000 ₪ לגרסת ה־Enduro, המוסיפה חבילת מיגונים ומתלים אלקטרוניים בעלי מהלך ארוך יותר.

    מעוניינים ברכיבת מבחן?
    logo moto

    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
    לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

     

     

     

     

    2 תגובות ל חדש בישראל: ב.מ.וו R1300GS 

    1. אופנוע פרמיום ב180K עם עיצוב מביש.
      יש כלים ב40K שנראים יותר טוב מלפנים.

    2. לא מצדיק את הסכום, עיצוב לא יפה, ויש לא מעט אופנועים עם כוח סוס שאפשר לרכוש בחצי מחיר.

    תגובות

    עופר אבניר מגדל ימין
    הונדה מגדל שמאל