fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בישראל: סוזוקי GSX-R600 ו־GSX-R750

חדש בישראל: סוזוקי GSX-R600 ו־GSX-R750

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

עופר אבניר, יבואנית אופנועי סוזוקי לישראל, מודיעה על חזרתם לשיווק של צמד דגמי הסופרספורט של היצרנית היפנית, ה־GSX-R600 ו־GSX-R750, כ־7 שנים לאחר ששווקו בישראל בפעם האחרונה. בנוסף, לראשונה ניתן לרכוש את הדגמים גם ברישוי אפור לשימוש במסלול בלבד.

בשנת 1985 עם הצגתו של ה־GSX-R750 המקורי סוזוקי חוללה מהפכה בקטגוריית אופנועי הספורט, עם דגם שעשה גם כאן בישראל הקטנה מהפך של ממש והיה אחד מאופנועי הספורט האמיתיים הראשונים שהגיעו לארץ בסוף שנות ה־80. מאוחר יותר היא הרחיבה את שושלת ה־GSX-R עם דגמים רבים ביניהם ה־GSX-R600.

צמד דגמי הסופרספורט שחוזר לישראל לא השתנה מאז הפעם האחרונה ששווק כאן, ומכיוון שאינם עומדים עוד בתקינה האירופאית, הצמד מיובא תחת תקינה אמריקאית, ללא מערכת ABS ובקרות, מצויד במנוע 4 צילינדרים בשורה עם שסתומי טיטניום, בוכנות אלומיניום מחושלות, הזרקת דלק ובורר מצבי רכיבה, שמותקן בשלדת קורה כפולה מאלומיניום עם מזלג Showa BPF (ר"ת Big Piston Front Fork) מקדימה ובולם Showa אחורי, שניהם בעלי כיוונון מלא.

מנוע ה־GSX-R750 מייצר הספק של 148 כ"ס ב־13,000 סל"ד ומומנט של 8.7 קג"מ ב־11,000 סל"ד, משקלו הרטוב עומד על 190 ק"ג. ה־GSX-R600 מייצר הספק של 124 כ"ס ב־13,500 סל"ד ומומנט של 7 קג"מ ב־11,500 סל"ד, משקלו הרטוב עומד על 187 ק"ג.

שאר הנתונים של הצמד זהים, עם מערכת בלימה של ברמבו בעלת שני דיסקים בקוטר 310 מ"מ וקליפר מונובלוק רדיאלי תוצרת ברמבו מקדימה, בסיס גלגלים באורך 1,385 מ"מ, מושב בגובה 810 מ"מ, צמיגים במידה 120/70-17 מקדימה ו־180/55-17 מאחור, מרווח הגחון 130 מ"מ ומיכל דלק בנפח 17 ליטר.

מחירו של ה־GSX-R750 יעמוד על 99,970 ₪ והוא יהיה זמין בצביעת קבוצת המוטוGP של סוזוקי, בעוד ה־GSX-R600 יעלה 89,970 ₪ ויהיה זמין בלבן וכחול או שחור ואפור. עקב הפופולריות העולה של ימי מסלול בישראל, בעופר אבניר מציעים את צמד הדגמים גם ברישוי אפור, במחיר של 85,525 ₪ ל־750 או 76,861 ₪ ל־600.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

תגובה אחת ל חדש בישראל: סוזוקי GSX-R600 ו־GSX-R750

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל