fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC

חדש בישראל: קוואסאקי ורסיס 650 2022

חדש בישראל: קוואסאקי ורסיס 650 2022

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

מטרו מוטור, יבואנית אופנועי קוואסאקי לישראל, משיקה את הדור הרביעי של הוורסיס 650, אופנוע האדוונצ'ר-תיור הפופולרי של היצרן היפני ששודרג לשנת המודל 2022 וקיבל מתיחת פנים ועדכון טכנולוגי; מחירו 56,985 ₪, גם ברישוי A1.

הוורסיס 650 של קוואסאקי הוצג לראשונה ב־2006, על בסיסי מנוע הטווין המקבילי בנפח 650 סמ"ק שפותח לדגמי ה־ER-6 ולסדרת דגמים שתחליף את סדרת ה־500 הישנה. הוורסיס הראשון היה אופנוע שנוי במחלוקת, כשמעבר למראה היוצא דופן, גם ייעודו של הוורסיס בלט בין מתחריו. הוורסיס היה מבין האופנועים הראשונים באותה התקופה, בקטגוריית הביניים, ששילבו את המראה והמימדים האדוונצ'ריים עם יכולות כביש מובהקות, ללא זיקת שטח כלל, וזאת בניגוד ל־KLE500 אותו הוא החליף, ששילב גם יכולות שטח מכובדות, והיה מצויד בגלגל בקוטר 21 אינץ' מקדימה, לעומת גלגלים יצוקים בקוטר 17 אינץ' בוורסיס 650.

הדור השני של הוורסיס החל להימכר ב־2010 ועבר מתיחת פנים שכללה מראה מודרני יותר, עם פנס בתצורת 'אחד-על-אחד' שנשאר נאמן לסגנונו של הקודם, תאורת LED חדשה, מעטפת חדשה, משקף גדול יותר ומתכוונן, תכנון מחדש של אזור המורכב, תושבות מנוע עם גומי לביטול רעידות ועדכונים קלים נוספים. ב־2015 יוצא הדור השלישי, שיחד עם הוורסיס 1000 מקבל מראה חדש, בנוסף לשיפורי מתלים, בלמים, מערכת ABS בסטנדרט ומיכל דלק גדול יותר.

לכבוד 2022 קוואסאקי הציגה את הדור הרביעי של הוורסיס 650, שמעבר למתיחת הפנים העיצובית, כולל גם משקף מתכוונן חדש רחב יותר וגבוה יותר ב־100 מ"מ, תאורת LED היקפית חדשה, צג TFT בגודל 4.3 אינץ' עם שני מצבי תצוגה, קישוריות בלוטוס לסלולרי ואפליקציה ייעודית, שקע טעינה USB חדש בפנים מסיכת החזית ובקרת אחיזה עם שני מצבים.

מנוע הטווין המקבילי בנפח 649 סמ"ק ממשיך לייצר הספק של 67 כ"ס ב־8,500 סל"ד ומומנט של 6.2 קג"מ ב־7,000 סל"ד, כשגם גרסה מוגבלת הספק המתאימה לרישיון A1 מוצעת עם הספק של 47 כ"ס ב־8,000 סל"ד ומומנט של 5.4 קג"מ ב־3,800 סל"ד. השלדה שלדת יהלום מפלדה, אליה מחובר מקדימה מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ מתוצרת Showa עם מהלך של 150 מ"מ כיוונון שיכוך כיווץ ושיכוך החזרה, ומאחור בולם שוכב מתוצרת KYB עם מהלך 145 מ"מ וברז כיוונון עומס קפיץ. הצמיגים במידות 120/70-17 מקדימה ו־160/60-17 מאחור. מערכת הבלימה של ניסין עם צמד דיסקים צפים בקוטר 300 מ"מ קפילרים כפולי בוכנות מקדימה, ודיסק בקוטר 250 מ"מ וקליפר חד-בוכנה מאחור. אורכו הכללי של הוורסיס 650 החדש עומד על 2,165 מ"מ, רוחבו 840 מ"מ וגובהו נע בין 1,420 מ"מ ל־1,360 מ"מ, תלוי בגובה המשקף המתכוונן. ביסיס הגלגלים באורך 1,415 מ"מ, מרווח הגחון עומד על 170 מ"מ, המושב בגובה 845 מ"מ ומשקלו הרטוב של הוורסיס 650, כולל 21 ליטרים במיכל הדלק, עומד על 219 ק"ג.

הוורסיס זמין בשלוש אופציות צבע – ירוק, אפור או שחור – ועם מגוון של אפשרויות אבזור חדשות, הכוללות פנסי ערפל, מגני ידיים, משקפים נמוכים או גדולים, חימום ידיות, מושב נמוך וארגזים מקוריים.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובה אחת ל חדש בישראל: קוואסאקי ורסיס 650 2022

  1. כלי מדהים עם התמורה הכספית הכי טובה נטול רווח חזירי של היבואן. רק חבל שהוא גבוה מדי לרוב המעוניינים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל