fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

חדש בישראל: ק.ט.מ 1290 סופר דיוק R EVO ו־GT

חדש בישראל: ק.ט.מ 1290 סופר דיוק R EVO ו־GT

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

ד.ל.ב מוטוספורט מודיעה על הגעתם של צמד דגמי ה־1290 סופר דיוק החדשים של ק.ט.מ ל־2022, הסופר דיוק R EVO והסופר דיוק GT, שקיבלו השנה מתלים אלקטרוניים סמי-אקטיביים ושיפורים נוספים; החל מ־149,990 ₪.

ה־1290 סופר דיוק R עבר עדכון משמעותי בשנת 2020, במסגרתו הותקנו שלדה מתלים ומכלולים נוספים חדשים לחלוטין, מנוע הוי-טווין בנפח 1,301 סמ"ק קיבל עדכון קל, כמו גם המערכות האלקטרוניות והעיצוב. שנתיים לאחר העדכון הקודם, מגיעה לישראל גרסת ה־EVO החדשה ל־2022 שמוסיפה לחבילה הקיצונית שמציע ההיפרנייקד גם מצערת חדשה בעלת מהלך קצר ב־7 מעלות, מתלים WP APEX אלקטרוניים סמי-אקטיביים עם שלושה מצבים סטנדרטיים – מצב Comfort, מצב Street ומצב Sport, עם כיוונון נוסף לעומס הקפיץ ל־10 רמות שונות.

בתוספת תשלום ניתן לקבל את חבילת ה־Suspension Pro הכוללת 3 רמות שיכוך נוספות – מצב Track לכיול הקשיח ביותר עבור ימי מסלול, מצב Advanced המאפשר לרוכב לשלוט בשיכוך ב־8 רמות שונות להתאמה מרבית לסגנון הרכיבה ומצב Auto לכיוונון אוטומטי בהתאם לתנאי הרכיבה. כמו כן, בחבילת ה־Pro עומדים לרשות הרוכב שלושה מצבי עומס קפיץ אחורי המשנה את גיאומטריית ההיגוי של האופנוע ומצב אנטי-דייב למזלג הקדמי. מחירו של ה־1290 סופר דיוק R אבו עומד על 154,990 ₪.

גרסת ה־GT שמוסיפה לקיצוניות של ההיפרנייקד גם יכולות תיור בעזרת מיכל דלק גדול יותר, מסכה קדמית עם משקף ואפשרות להרכבת ארגזי צד תואמים ועוד, מבוססת על אותו מנוע עם הספק מופחת ב־5 כ"ס לטובת אופי נעים יותר בשיוט ומקבלת את אותם העדכונים, הכוללים המתלים האלקטרוניים הסמי-אקטיביים כמו גם צד TFT חדש בגודל 7 אינץ' ופקדי כידון שונים ואת הגלגלים הקלים של דגם ה־R שנועלים צמיגי קונטיננטל ContiSportAttack 4. בזכות התקנת הצג החדש האופנוע מקבל כעת גם מערכת ניווט מקורית וחיבור ליישומון ייעודי. מחירו של ה־1290 סופר דיוק GT החדש עומד על 149,990 ₪.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובה אחת ל חדש בישראל: ק.ט.מ 1290 סופר דיוק R EVO ו־GT

  1. ה ק.ט.מ 1290 סופר דיוק GT לא כייפי לנהיגה, התאכזבתי מאוד.
    גם תגובות המנוע לא מדהימות כפי שציפיתי.
    נראה שלקחו את ה R וסירסו אותו. יותר מדי. 🙁

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל