fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

חצי-שקוף: הונדה SH125i במהדורת Vetro מיוחדת

חצי-שקוף: הונדה SH125i במהדורת Vetro מיוחדת

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

משפחת קטנועי ה־SH של הונדה היא סיפור הצלחה באירופה כבר קרוב ל־3 עשורים, ולשנת 2024 ה־SH125i וה־SH150i מקבלים מהדורה ירוקה – ביותר מדרך אחת.

עם כ־49,000 יחידות שנמכרו באירופה במהלך 2022, משפחת ה־SH של הונדה היא סיפור הצלחה אמיתי ומתמשך, אחרי כמעט 30 שנה של הובלת המכירות באיטליה. לכבוד שנת 2024 הונדה לא משנה שום דבר במשפחת הדגמים חוץ מהצבעים – כשה־SH125i וה־SH150i זוכים לגרסה חדשה, Vetro (וטרו, זכוכית באיטלקית) שנוצרה ע"י אנשי מפעל הונדה איטליה ב־Atessa.

ייחודה של גרסת ה־Vetro הוא בפלסטיקה החצי-שקופה של המעטפת, בגוון ירוק כהה, שייצורה מפחית ב־9.5% את פליטת הפחמן למשך שנה, בהשאווה לגרסה הסטנדרטית הצבועה. למראה הייחודי הזה – שמזכיר לנו אישית את מוצרי האלקטרוניקה של סוף שנות ה־90 ותחילת המילניום, כמו הגיימבוי קולור ומחשבי ה־iMac של אותה התקופה – מצטרפת כנף קדמית ופיירינג תחתון שחורים עם הלוגואים של הונדה וה־SH בלבן וכסף ותפירה ירוקה למושב.

בנוסף, אלו הם הדגמים הראשונים של הונדה איטליה שכבר עומדים בתקן EURO5+, שיהפוך לסטנדרט בסוף 2024 לדגמים חדשים, שמחמיר שוב את דרישות פליטת המזהמים ע"י הוספת מערכת ניטור לממיר הקטליטי והורדת הסף לזיהוי תקלה מזהמת והחמרה בדרישות ברעש וגם בפליטת המזהמים לטווח ארוך.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל