fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

סוזוקי היאבוסה חדש ל-2019

סוזוקי היאבוסה חדש ל-2019

גיא בן ברק

למרות שאופנועי אדוונצ'ר, סקרמבלר, אופנועים זולים וקלים לתפעול הפכו להיות הבון טון בעשור האחרון – מסתבר שעדיין יש עניין באופנועים גדולים, חזקים ויקרים שמטרתם מהירות ועוד מהירות. על פי אנשי סוזוקי באירופה המדליפים למגוון אתרים, סוזוקי מפתחת דגם חדש של היאבוסה, מלך המהירות של סוזוקי, דגם שבשנתיים האחרונות נאלץ להיגרע משווקים רבים בעולם מכיוון שלא הוכשר לתקן אירו4.

זה עומד להשתנות בשנת 2019, כפי שאומרים אנשי סוזוקי "אי אפשר בלי היאבוסה בליין אפ של סוזוקי", דגם חדש של "ציפור הטרף" היפנית יחזיר את המפלץ לליין סוזוקי, לפי השמועות נפח המנוע יגדל ב-100 סמ"ק, ל-1,440 סמ"ק, כדי לקרב את הביצועים ל-H2 טורבו של קאוואסאקי, מי שציפה שגם היאבוסה יקבל טורבו – העלייה בנפח כנראה שוללת אפשרות זו.

 

עיצובו של היאבוסה צפוי להשתנות, אך אין מדובר בשינוי קיצוני, בכול זאת המראה העגלולי מאפיין את האופנוע מאז הופיע לפני עשרים שנה, וכמובן יש לקווים המעוגלים גם חשיבות אווירודינמית באופנוע שובר שיאי מהירות שכזה. במקביל, הכשרת המנוע לתקן אירו4 יכולה להחזיר דגם נוסף של סוזוקי, בי קינג, הגרסה העירומה של היאבוסה שירדה מהליין לפני כחמש שנים.

גם המקורי שלנו נראה "עתידני.."

 

 

4 תגובות ל סוזוקי היאבוסה חדש ל-2019

  1. אחד מאופנועי העל הנחשקים בעולם ממש מגרה את בלוטות החשק!

  2. היה לי כלי כזה מודל 08 194 כ"ס. לכלי הזה צריך לדעת לרכב.צריך לתת כבוד.קשה מאוד לרכב במהירות חוקית.לא מומלץ לבעלי לב חלש.עכשו אני עם קטנוע 250 .שווה לנסות.סעו בזהירות

  3. סוזוקי היאבוסה הוא אופנוע הספורט
    האהוב עליי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל