fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קאוואסאקי KX250F נחת בישראל

קאוואסאקי KX250F נחת בישראל

אופיר דואק

צילום: יצרן

יצרניות האופנועים חשפו בתחילת הקיץ את דגמי המוטוקרוס המעודכנים לשנת הדגם 2014 ובינהן קאוואסאקי שחשפה את דגמי ה-KX העדכניים לפני כחודשיים. לאור העובדה שמדינת ישראל הפכה למדינה נורמלית בשנה שעברה, עם תחילת יבוא חוקי ומוסדר של אופנועי מוטוקרוס כבר נרשמה דריכות בקרב הרוכבים לדגמים החדשים. הסנונית הראשונה מגיעה מכיוון חברת 'מטרו מוטור' שמתחילה עתה לשווק את דגמי ה-KX המעודכנים.

גולת הכותרת בדגמי 2014 של משפחת ה-KX היא מערכת בקרת זינוק המותקנת כסטנדרט, פריט שימושי עבור מי שמתחרה במרוצי מוטוקרוס. המערכת היא למעשה מפת הצתה ייחודית המופעלת בלחיצת כפתור ומאפשרת הורדה יעילה של הכוח אל הקרקע בעת הזינוק, מבלי להיקלע לאיבודי אחיזה. בפועל מדובר במעין מערכת בקרת אחיזה בסיסית, מה שמסמל שכנראה עידן מערכות הסיוע האלקטרוניות עומד להגיע גם אל זירת המוטוקרוס. שינויים נוספים להם זכה ה-KX250F בנוסף למערכת בקרת הזינוק הם תיבת הילוכים משופרת, תושבת מנוע חדשה לשינוי חלוקת המשקל וגרפיקה עדכנית בצבע הירוק המסורתי של קאוואסאקי

נכון לעתה החל שיווקו בארץ  ה-KX250F של שנת 2014 שמחירו עומד על 43 אלף ש"ח, ללא שינוי בהשוואה לדגם היוצא. שיווקו של ה-KX450F, איתו זכה ראיין וילופוטו ב-3 אליפויות הסופרקרוס האחרונות של ה-AMA, יחל רק בחודש אוקטובר ומחירו טרם נקבע.

גלריה

3 תגובות ל קאוואסאקי KX250F נחת בישראל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל